כמה עולה החלפת צנרת בירושלים?

גרים בירושלים? נתחיל מהבעיות שבעקבותיהם תצטרכו להחליף צנרת.

  1. במקרה וגיליתם שיש לכם נזילה בצנרת, ייתכן שתצטרכו להחליף צנרת. לרוב אינסטלטור חרום בירושלים יעדיף לתקן רק את החלק הפגום בצנרת. אם האינסטלטור מגלה בביקורו שהצנרת מלאה בקורוזיה, מסתבר שהוא ימליץ לכם על החלפת הצנרת כולה על מנת למנוע פיצוצים אפשריים בעתיד.
  2. כשאתם עוברים לדירת יד שניה ישנה, כדאי לבדוק החלפת צנרת לפני כניסתכם לבית. השימוש הנפוץ בדירות החדשות הינו בצנרת פלסטיק, לעומת זאת בדירות הישנות לרוב הצנרות עשויות מתכת, הצוברת חלודה ואלו עלולות להיסדק בקלות ולגרום לנזילות. כמו כן כאשר צינור מחליד החלודה גם עלולה לחדור לכם למים שאתם שותים, זה כמובן לא הכי בריא.
  3. באמור גם צנרת שאינה פגומה שווה לפעמים להחליף. כאשר אתם משפצים את הדירה זו הזדמנות טובה לכך. אז אם הצנרת שלכם עשויה מתכת הצוברת באופן טבעי בלאי וחלודה, כמו כן אם היא קיימת אצלכם כבר מעל 15 שנה, מומלץ להחליף אותה בעת השיפוץ. החלפת צנרת שלא בזמן שיפוצים מהווה בלגן רציני וכאב ראש לא קטן. החלפת צנרת בכל הבית דורש שבירת קירות והרמת כל הריצוף, שזה כבר בלגן כגודל שיפוץ. אז אם אתם כבר משפצים נצלו את הבלגן ותחליפו גם את הצנרת. חשוב לזכור כי צנרת מפלסטיק אין צורך להחליף אלא אם כן היא פגומה.

כמה עולה החלפת צנרת בירושלים?

מחיר החלפת צנרת בירושלים בבית פרטי בהתאם לתקלה, לאורך הקו הדרוש תיקון והחלפה, עיקופים שונים שנעשו עם הצנרת, כמו כן כמה ריצוף צריך להרים ולהחליף.

אינסטלטור להחלפת צנרת בירושלים יגבה ממכם בדר"כ מחיר של כ 350 – 400 למטר ללא איתור נזילה וריצוף, עבודה זו תכפיל את המחיר. המחיר הכולל הוא בערך 1,500 שקלים.