כסאות לחדרי ישיבות

חדר הישיבות הוא אחד החללים החשובים ביותר בכל משרד. זהו המקום שבו מתכנסים עובדים רבים, ושם גם מתקבלות החלטות משמעותיות במיוחד. עוד כדאי לקחת בחשבון שישנן ישיבות שמתארכות עוד ועוד, ולכן רצוי להבטיח תנאים אופטימליים לכל מי שאמור לקחת בהן חלק – והבסיס הוא כמובן בחירה מושכלת של כסאות איכותיים.

כיסאות קבועים או ניידים?

ההחלטה הראשונה היא לגבי אופי הכסאות. בפרט ישנה חלוקה ל-2 קבוצות: כסאות קבועים או כאלה שנעים על גבי גלגלים ו/או מסתובבים על ציר. הבחירה היא בעיקר לפי אופי המשרד, ובהתאם לדרך שבה תרצו שהישיבות יתנהלו. בכל מקרה ישנו חופש בחירה נרחב, כך שלא יהיה צורך להתפשר על מרכיבים אחרים.

כסאות לחדרי ישיבות בעיצוב עכשווי

המלצה שנייה היא לבחון גם את העיצוב של הדגמים השונים של כסאות לחדרי ישיבות, כך שהוא יתאים לסגנון של החלל הספציפי וגם לעיצוב המשרד באופן כללי.

ברוב המקרים יתאים מראה מודרני שמשדר ענייניות, וכך גם הישיבות שיתקיימו בחדר יתנהלו באווירה עניינית ויעילה.

הכי חשוב: נוחות

ישיבות עשויות כאמור להתארך, ואפילו להימשך שעות רבות. בהתאם המפתח הקריטי לבחירת כסאות לחדרי ישיבות הוא הנוחות.

מעבר לכך שאי נוחות עלולה להקשות על העובדים להתרכז לאורך זמן, והתוצאה תהיה החלטות לא אופטימליות, כדאי לזכור שלמעסיקים יש אחריות גם בריאות העובדים ורווחתם. ישיבה בכסא לא נוח מייצרת כאבי גב ומצוקות פיזיות אחרות, ולכן החשיבות העצומה של פרמטר זה.

על-מנת להבטיח מקסימום נוחות חשוב שתהיה קמירות מסוימת בחלק התחתון של משענת הגב, וזאת משום שהגוף באזור הזה קעור. הכסאות שניתן לכוון את הגובה שלהם, וגם את זווית הטיית המושב, מאפשרים לכל עובד ועובדת להתאים את הכסא אליהם באופן מושלם, ולכן הם אלה המומלצים ביותר.

עמידות לטווח ארוך

דגש נוסף לגבי בחירת כסאות לחדרי ישיבות הוא העמידות שלהם. כמו כל הריהוט המשרדי – שולחנות מנהלים, דלפקי קבלה, ארונות לאחסון וכו' – המטרה היא ליהנות מהקנייה למשך שנים רבות. על-מנת שלא תצטרכו לבזבז שוב זמן יקר, וכמובן כסף, כבר לאחר תקופה קצרה יחסית, מומלץ לבצע את הרכישה אך ורק בחנות ותיקה ומוכרת שמעניקה אחריות ואיתה שקט נפשי ומקסימום נחת.