איך לעשות עסקים עם ביטקוין?

מטבע הביטקוין מעורר התרגשות בכל רחבי העולם נוכח העלייה שהוא הציג בחודש שעבר. הוא עבר את רף 40,000 הדולרים מה שהופך אותו למחיר השיא מאז החל המטבע את דרכו בשמי העולם הווירטואלי.

אנשים שהשקיעו אי שם בהתחלה, כאשר המטבע רק יצא לאוויר העולם נמנים כיום על האוכלוסייה העשירה. הונם נאמד בעשרות מיליוני דולרים וחלקם אף מאות מיליוני דולרים.

אבל מסתבר שבעסקים כמו בעסקים, אין זבנג וגמרנו. הביטקוין ידע עלייה חדה אומנם אולם הוא כנראה גם ירד וכדי באמת להרוויח מהמטבע צריך להחזיק בו בחכמה ולדעת לסחור בו.

אז איך סוחרים בביטקוין? כל הפרטים במאמר שלפניכם. המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

איך עושים עסקים עם הביטקוין?

ראשית, לנוכח המצב הנוכחי שבו מטבע הביטקוין חצה את המחיר של 40 אלף דולר, קשה לדעת מה יהיה בעתיד ולאן זה אמור ללכת. לכאורה זהו מחיר שיא שלא ברור עד כמה אפשר להרוויח במצב הנוכחי מהמטבע.

אולם, בעיניים של משקיע, אפשר להסתכל גם לטווח הרחוק ולנסות לנתח לאן השוק הזה הולך. חשוב להבין, מה שגרם לצמיחה כה חדה בערכו של המטבע הינו הנתון הבא.

בתקופת הקורונה הריביות היו נמוכות מאוד, לפיכך, משקיעים שהרווחים על הכסף שלהם תלויים בריבית הבינו שהם לא מרוויחים כמעט כולם. ומה קורה אז? אנשים מוכנים לסכן את הכסף שלהם כדי לקבל תשואה עבורו במקום שישב בצד ולא יעשה להם שום כסף.

לכן, מטבע הביטקוין הפך לאחת האופציות הפופולריות ביותר בתקופה הזו. כמשקיעים, אתם צריכים לבחון את הסיכונים שיש לכם בהשקעה כיום במטבע הביטקוין ולהסתכל קדימה להבין לאן השוק הזה הולך והאם כדאי לכם להיכנס אליו.

 

קראו עוד על חברת ביטס אוף גולד.