עו"ד רשלנות רפואית בלידה – אל תתפשרו על מה שמגיע לכם

רשלנות רפואית בלידה זו לא רק התנהגות שגויה של צוות רפואי או רופא בזמן הלידה עצמה. הרשלנות יכולה להתחיל הרבה לפני כן, למשל אם אישה הרה לא נשלחה בזמן לבדיקה או טיפול מסוימים. במידה ורשלנות אפשרית בוצעה, אל תתפשרו על מה שמגיע לכם.

 

תוכן עניינים

בחרו את עורך הדין שיילחם עבורכם

לא כל עורך דין רשלנות רפואית הינו בעל ניסיון גם בליטיגציה (ייצוג בבית משפט) ובפרט בתחום הרפואי ורשלנות בלידה ובהיריון. בכל מקרה של רשלנות רפואית בלידה, בחרו את עורך הדין שיילחם עבורכם עם כל הכלים הנדרשים. לדוגמא, ניסיון רב בתחום זה, ליווי של מומחים רפואיים בעלי שם, ניסיון בייצוג לקוחות פרטיים וכן מוסדות ובתי חולים. כך, מישהו שמכיר היטב את המערכת, לא יתפשר עבורכם על מה שמגיע לכם.

 

יתכן שמגיע לכם יותר

יתכן שהרשלנות הרפואית הינה אירוע לא חדש. חשוב לדעת כי ניתן לתבוע בגין רשלנות רפואית בלידה גם שנים רבות לאחר המקרה. בגלל שמדובר בנזק אפשרי ליילוד ולעובר, הרי שההתיישנות עשויה להיות ארוכה במיוחד.

חשוב לא פחות לדעת שאפילו אם קיבלתם פיצוי מסוים על הרשלנות, לדוגמא בצורה של תגמולים מביטוח לאומי, יתכן מאוד שמגיע לכם יותר. בשנים האחרונות נדרשו מוסדות רפואיים שונים, אפילו מובילים, לשלם פיצויים שהגיעו לעיתים לסכומי עתק של מאות אלפים ומיליוני שקלים עבור רשלנות רפואית בלידה ובהיריון.

אין בכוחו של סכום כסף להחזיר את הגלגל לאחור ולתקן פגיעה של רשלנות. אולם, הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם, יוכל לסייע למשפחה וגישה לטיפול טוב יותר בילד שנולד עם פגם או מום או נכות. כשלא תתפשרו על מה שמגיע לכם, תוכלו להבטיח עתיד טוב יותר למשפחה.