אנטי וירוס מומלץ לאנדרואיד – מי מוביל את הקטגוריה

בדקנו את כל אפליקציות האנטי-וירוס החינמיות בחנות Google Play – אחרי שבועות של בדיקות, מצאתנו רק כמה מוצרים שאנחנו בטוחים שהם יכולים לשמור על אנדרואידים שלכם מוגנים היטב מפני תוכנות זדוניות.

אנטי וירוס מומלץ לאנדרואיד – מי מוביל את הקטגוריה

הופתענו לגלות שרוב תוכנות האנטי-וירוס החופשיים של Android היו מזויפים, לא יעילים, מלאים במודעות או לא ממש בחינם. מלבד הסיכון בהורדת אפליקציות אנדרואיד אקראיות (דבר שלא כדאי לכם לעשות).

הבעיה הגדולה ביותר היא, שחברות אבטחת סייבר רבות רוצות רק להרוויח כסף – הן לא רוצות להוציא משהו שעובד בחינם. כך שחיפוש אחר התוכנה הטובה ביותר, תהיה מסובכת יותר.

אנטי וירוס לניידים של אנדרואיד

לאנטי-וירוסים ניידים בחינם, בדרך כלל, אין תכונות נחוצות כמו הגנה בזמן אמת והסרת תוכנות זדוניות. חברות אבטחת אינטרנט, תמיד מנסות לגרום לכם לשלם עבור גרסת הפרימיום, כדי לקבל גישה לתכונות אלה.

בעוד שרבים מאפליקציות הפרמיום הללו זולות למדי, אנחנו מאמינים שמשתמשי Android עדיין צריכים להיות מוגנים יותר, כאשר הם משתמשים באפליקציות אנטי-וירוס בחינם.

אז איזה אנטי וירוס לבחור לאנדרואיד?

אחרי כל מה שאמרנו, אם אתם כמונו ואתם שומרים הרבה מידע רגיש בטלפון או בטאבלט אנדרואיד שלכם – סיסמאות, פרטי כרטיס אשראי וכו' – אתם באמת צריכים להשקיע באנטי וירוס פרמיום בעלות נמוכה עם הגנה איכותית יותר ושהוא אנטי וירוס מומלץ לאנדרואיד.

אבל אם אתם זקוקים רק להגנה בסיסית, יש כמה אפליקציות אנטי-וירוס לאנדרואיד בחינם, שהן די טובות – והן מציעות סריקת וירוסים בזמן אמת בחינם, הגנות גניבה בחינם וכמה תוספות אחרות בחינם, זאת כדי לחזק את האבטחה הניידת של ה- Android שלכם.

אולי יעניין אתכם גם: אנטי וירוס חינמי מומלץ