עיצוב לוגו

עיצוב של לוגו טוב הרבה יותר מורכב מכפי שחושבים. נכון, אפשר להסתכל על עיצוב לוגו כעל משהו טכני ולא הרבה יותר. אפשר, אבל זו תהיה טעות. משום שכדי לעצב לוגו בצורה מוצלחת באמת יש צורך ביכולת טכנית גבוהה (בעיצוב גרפי), אבל זה בהחלט לא מספיק. עיצוב לוגו במיטבו מחייב משהו נוסף, מאוד עמוק, מאוד בסיסי, לא רק טכני אלא אפילו אנושי.

כיצד עיצוב לוגו מתחבר לאנושיות

עיצוב לוגו במיטבו מתחבר לאנושיות בכמה וכמה רמות. ונדגיש כי האנושיות הזאת לא מפחיתה מהערך של עיצוב יפה, מרהיב ומעניין, אלא לוקחת אותו לרמה אחת מעבר. לוגו, בסופו של דבר, זה משהו שאמור לגעת בלבבות. הוא אמור להפוך את המהות של העסק או של מוצר מסוים, למשהו נגיש עבור לקוח, צרכן וציבור אנשים בכלל. לוגו שלא מעביר מסר אנושי ורגשי יהיה בדרך כלל יותר מדי קר ומנוכר. מובן שיש עיצובים שיהיו יותר חמים ויהיו עיצובים של לוגואים שירצו להעביר מסר ברובד יותר אינטלקטואלי, אבל בסופו של דבר, כדי לגעת, צריך את החיבור האישי.

לוגו שמעביר את מהות העסק בשבריר שניה

עיצוב לוגו וגם מיתוג עסקי במיטבו יתבצע על ידי מעצבים גרפיים עם המון הבנה בפסיכולוגיה האנושית, בעולם העסקי וכמובן גם בטכניקה של איור, ציור, עיצוב גרפי ותדמית. ההבנה בפסיכולוגיה אישית ובעולם העסקי נחוצה כדי לקלוט את המהות של העסק (ולפעמים גם של בעל העסק). בנוסף, כדאי שתהיה הבנה גם בהתנהגות צרכנים ובפסיכולוגיה של הצרכן. לוגו במיטבו נועד לבנות התחלה של אמון. הוא נועד להעביר את המהות של העסק בשבריר של שניה. כמובן את החיבור ההמשכי יוצר לאחר מכן בעל העסק או נציג מכירות, בפגישה עם הלקוחות.