איך להתקבל לעבודה ב- QA ללא ניסיון?

מי שמחפש עבודה ב QA הם בודקי תוכנה שמטרתם לבדוק תכונות שחברות הייטק מייצרות. תפקיד זה נחשב מבין המבוקשים ביותר בתחום, וכיום יותר ויותר אנשים בוחרים ללמוד את התחום או לצאת לקורס QA כדי להשתחל אל עולם ההייטק המפנק והנוח. אבל כיצד מתקבלים לעבודה בתחום של qa ללא ניסיון? הנה כמה פעולות שתוכלו לבצע: 

כתיבת קורות חיי בצורה טובה

התחילו מכתיבת קורות חיים בצורה נכונה. זהו השלב החשוב ביותר. חפשו דרכים לנסח קורות חיים לתפקיד כך שהם יראו מלאים יותר וגם כאלה שיש בהם איזה שוני או מחויבות מסוימת למקצוע. אפשר לשדר רצינות ורצון לעבוד עם משפט כמו "מעוניין ללמוד כל הזמן תוך כדי תנועה" , או "אשמח להצטרף לצוות שלכם ולהביא את הרצון והיכולות שלי לידי ביטוי. " משפטים כאלה עם נימות אישיות יספקו את דריסת הרגל הדרושה. 

היו ממוקדים

בתחום של QA יש שני בודקי תוכנה יש בודק ידני ויש בודק אוטומטי. ציינו את הניסיון שלכם בקורות החיים. לעיתים הניסיון יכיל שנתיים כבודק תוכנה ולאחר מכן עבודה של בודק ללא התערבות של כלים חיצוניים. כדאי לציין זאת במידה והתנסיתם בשתי שיטות הבדיקה. 

עשיתם פרוייקטים עצמאי? ציינו זאת

אם עשיתם פרוייקטים כעצמאיים כדאי לציין זאת בקורות החיים. זאת יכולה להיות בדיקת תוכנה למשחק מחשב שחבר פיתח, או בדיקה של אפליקציה. גם עבודות עצמאיות או כאלה שנעשו פרו בונו הן כאלה שכדאי לציין. כך תגדילו את הסיכויים שלכם למצוא משרה מתאימה. 

לסיכום, לעבוד בהייטק מספק ערך מוסף של להיות חלק מצוות מדהים מלא באנשים יצירתיים. בנוסף לכך, יש חברות שיספקו נסיעות לחו"ל, אירועי חברה, פעילויות גיבוש ושאר תנאים ששווה בזכותם לעבוד בתחום. לכן כדאי כבר עכשיו לנסות להתקבל למשרה המבוקשת בסיוע של טק מונסטר. בהצלחה!