השקעות אלטרנטיביות

כאשר אתם באים להשקיע בשוק ההון, חשוב להבין איך עובד המשחק הזה. מה זה אומר? מהותו של שוק ההון הוא מכירת כסף. בדיוק כפי ששוק טקסטיל יודע למכור בדים וכדומה, שוק ההון מוכר כסף. כמובן בצורות שונות ובמכשירים פיננסיים שונים, אבל העקרון הוא אחד: מחירו של הכסף. 

כמובן, אם כן, שככל שיש לכם יותר כסף להציע, יש לכם כוח מיקוח גדול יותר, לא רק מבחינה מספרית אלא גם מבחינת פרופורציות בהשוואה לסכומים נמוכים יותר.

למשל, ההבדל בין 200 אלף שקל למיליון שקל הוא הבדל ענק מבחינת יכולות ההשקעה שלכם הרבה יותר ממספר האחוזים המבדיל בין 200 אלף למיליון. כוחו של הכסף גדל בצורה אוטומטית ככל שהסכום יותר גדול.

כאן בדיוק אנחנו מגיעים להשקעות האלטרנטיביות. מהי השקעה אלטרנטיבית? מה מיוחד בה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

השקעות אלטרנטיביות

השקעה אלטרנטיבית פותחת דלתות גם לאנשים שמשקיעים סכומים קטנים יותר בשוק ההון. כפי שפתחנו, היכולת הכספית של המשקיע היא זו שקובעת בסופו של דבר את פוטנציאל ההשקעה שלו. 

התשואה לסכום של מיליון שקל יכולה להיות הרבה יותר גבוהה, באחוזים, על פני השקעה של 300 אלף ₪ וזו הסיבה שקרנות גדולות משקיעות בסכומים גבוהים מאוד כדי למקסם את הרווח מההשקעה. 

בסוגים רבים של השקעות אלטרנטיביות מושקע חלק מהסכום גם בהשקעות גדולות יותר על ידי צירוף של כמה משקיעים, בכך הוא מגדיל את הסיכויים להגדלת אחוזי התשואה בצורה משמעותית וגם מהווה אסטרטגיה לפיזור סיכונים בהשקעה. 

הרבה אנשים מפחדים להפסיד את הכסף שלהם אבל בכל זאת רוצים להרוויח אחוזי תשואה לא סטנדרטיים, מהבחינה הזאת אין ספק שההשקעות האלטרנטיביות מהוות פתרון מעולה.

הכירו את סיטרין סאל קבוצת קרנות השקעה בטכנולוגיה, הייטק וביוטק