מיסוי רילוקיישן

מיסוי רילוקיישן הינו נושא חשוב וחיוני, שכל אחד חייב להיות מודע אליו. כל מי שמתכנן לעשות רילוקיישן, חייב להבין את ההשלכות של הפעולה מבחינת המיסוי. יש לזכור כי כל אזרח ישראלי מחויב לדווח למס הכנסה על כל ההכנסות שלו בארץ ובחו"ל. כתוצאה מכך, עלולים להיווצר מצבים שבהם אדם שעשה רילוקיישן, ייאלץ לשלם כפל מס, הן בארץ והן בחו"ל. אומנם ישנן מדינות, כגון אנגליה וארה"ב, שיש איתן אמנות מס, אך הדבר אינו קורה באופן אוטומטי ולא פעם יש צורך לעמוד בתנאים מסוימים. לכן חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת להבין מהן האפשרויות השונות, הפתוחות לפניכם. למשל, כדאי לקחת בחשבון את האופציה של ניתוק תושבות, במטרה להעביר באופן רשמי את מרכז החיים שלכם לחו"ל. הדבר יכול למנוע את הצורך לשלם מס בארץ, אך יש לכך השלכות משמעותיות מבחינת הזכויות בביטוח לאומי ובקבלת טיפול רפואי בקופות החולים.

> קראו על זכויות של תושב חוזר לישראל

מיסוי רילוקיישן – מה חשוב לדעת בתחום?

אומנם לא ניתן להתחמק לחלוטין מהצורך לשלם מיסים, אך באמצעות קבלת ייעוץ מס מתאים, ניתן לצמצם למינימום את תשלום המיסים בארץ. רק יועץ מס בינלאומי יוכל לסייע לכל אדם לעבור את תהליך הרילוקיישן בצורה החלקה והיעילה ביותר, ללא שום צורך לדאוג מחובות עתידיים במס הכנסה או בביטוח לאומי. בצורה כזו ניתן לחסוך לא מעט כסף, מאחר ואין שום צורך לשלם כפל מס, במידה ואין אמנות מס בין שתי המדינות. כמו כן, ייעוץ מס יכול לסייע לכל אחד להבין מהם החובות שלו מבחינת מס בארץ ובחו"ל וכמה כסף יישאר לו בסוף החודש, לאחר תשלומי המס הנחוצים. בצורה כזו, ניתן לבחון בצורה פרקטית יותר את כל הרעיון של הרילוקיישן, להבין את הכדאיות של המהלך ולקבל את ההחלטה המושכלת ביותר. 

לסיכום, חברה מקצועית שעוסקת בתחום של מיסוי רילוקיישן, יכולה לספק לכל אחד את הייעוץ הדרוש לו לצורך קבלת ההחלטות הנבונות ביותר לגבי רילוקיישן לחו"ל. החברה אמורה לייצג את הלקוח מול שלטונות המס בארץ ומול ביטוח לאומי ולספק ייעוץ לגבי ניתוק תושבות.