3 סיבות להשתמש בסרטי תדמית

סרטי תדמית הפכו בשנים האחרונות לאחד הנושאים החמים ביותר בעולם העסקים. אם בעבר היה מדובר על תחום שרק מעטים השקיעו בו, הרי שהיום כמעט כל בעל עסק מבין את החשיבות של סרטי וסרטוני תדמית. מדובר למעשה על כרטיס הביקור של העסק, מאחר ורק באמצעות סרטון ניתן להעביר את המסר השיווקי בצורה הברורה והאידיאלית ביותר. ניתן להשתמש בסרט תדמית באתר האינטרנט של העסק, בעמוד העסקי שלו ברשתות החברתיות וכמובן בכנסים מקצועיים, תערוכות וכדומה. אם בעבר רוב האנשים היו רגילים לקרוא כתבות ומאמרים, הרי שהיום מדובר בעיקר על צפיה בסרטונים של דקות ספורות. לכן בעל עסק שמעוניין להגדיל את החשיפה לעסק שלו ולשפר את הרווחיות של העסק, חייב להשקיע בסרט תדמית איכותי ומקצועי. 

3 סיבות להשקיע בסרטי תדמית מקצועיים ואיכותיים

קודם כל, מדובר על הכלי השיווקי המומלץ ביותר בעידן הנוכחי, מאחר ופרסום של סרט תדמית באתר הבית של החברה, יכול להגדיל באופן משמעותי את כמות הכניסות לאתר ואת זמן השהייה בו. מדובר על יתרון כפול, מאחר ובצורה כזו הגולשים נחשפים לסיפור של העסק וליתרונות שלו על פני המתחרים, בזמן שזמן השהייה באתר עולה. כלומר, הסרטון משפר את קידום האתר בגוגל בזמן שהוא מגדיל את החשיפה לעסק. כמו כן, חשוב להדגיש כי מדובר על הדרך האופטימלית ביותר להעברת מסרים, מאחר והסרטון מאפשר לחזק את המיתוג של העסק ולהדגיש את הייחודיות שלו. כמו כן, ישנם לא מעט מוצרים ושירותים טכנולוגיים, שלא ניתן להסביר את אופן הפעולה שלהם באמצעות טקסט פשוט. מעבר לכך, חשוב לזכור כי סרט תדמית איכותי ומקצועי יכול להפוך לוויראלי, כלומר הגולשים ימשיכו לשתף אותו בצורה עצמאית, ובכך להגדיל באופן מהותי את החשיפה לעסק. כדאי לדעת כי סרטון מקבל פי 12 יותר שיתופים מאשר טקסט, לכן כדאי להשקיע בכך.

לסיכום, ניתן היום למצוא לא מעט סיבות להשתמש בפתרון של סרטי תדמית לעסקים ליצירת תדמית אונליין, מאחר ומדובר על הפתרון המושלם והאידיאלי ביותר עבור כל בעל עסק. מדובר על הדרך המושלמת ביותר להגיע לליבם של הגולשים ולספק להם מידע חיוני וחשוב אודות העסק.