השתלה ביום אחד למי זה מתאים

במקרה של פגיעה מהותית בשורש השן, אם כתוצאה מחבלה או מחלת שיניים שאיננה מטופלת בזמן, יש צורך להחליף אותה באמצעות שתל מלאכותי. שתל זה מהווה תחליף אידיאלי לשורש השן הפגועה או החסרה, כך שניתן יהיה להתקין כתר על גביה שתחזיק מעמד למשך שנים רבות. הודות להתפתחות הטכנולוגיה בתחום הטיפולים הדנטליים, ניתן למצוא טיפולי השתלות שיניים איכותיים המאפשרים גם השתלת שתך ביום אחד בלבד.

סוגי השתלות שיניים

  • השתלה ביום אחד – הליך טיפול לצורך השתלת שתל בחניכיים, המתבצע בטיפול אחד בלבד וללא זמן המתנה. כך המטופל יכול לקבל פתרון אסתטי מידי ואיכותי, כתחליף לשן אחת או יותר החסרות בפיו.
  • השתלה ALL ON 4 – סוג השתלת שיניים זו פותחה כבר בשנות השישי, באמצעותה ניתן להשתיל עשרות שיניים חסרות לאחר קיבוע של ארבעה שתלים בלבד בפה. בתהליך הטיפול הרופא משתיל במנח מתוכנן מראש 4 עד 6 שתלים, זאת כדי למקם עליהם גשר של שיניים מלאכותיות.
  • השתלה לשיקום הפה – במקרה שיש צורך להחליף סט שלם של שיניים בפה, ואף את כל השיניים הקיימות, ניתן לבצע הליך מתקדם וחדשני של השתלת שתלים דנטליים בלסת של המטופל. עבור שיקום פה קבוע יהיה צורך להתקין עד שמונה שתלים, ואילו לשיקום נשלף ניתן להסתפק במספר קטן יותר של תשלים.

מהם היתרונות של השתלה ביום אחד?

על אף היצע האפשרויות הקיימות בתחום השתלים הדנטליים, אין ספק כי השתלה ביום אחד מעניקה יתרונות רבים עבור המטופלים. בדרך הזו נחסך מהמטופל זמן יקר בתהליכי הטיפול, ובמקום להגיע באופן הדרגתי למרפאה לבצע את ההליך, הוא יוכל לצאת עם חיוך מושלם כבר לאחר טיפול אחד בלבד ללא המתנה ממושכת לריפוי החניכיים עד להתקנת כותרת השן. 

למי מתאים טיפולי השתלה ביום אחד?

כדי להבטיח הצלחה של הטיפול תוך יום אחד, עצם הלסת צריכה להיות חזקה ובריאה כדי לשאת את עומס השתל שהותקן. במרפאת המומחים של ד"ר ג'רי כהן מתבצעים מגוון טיפולי השתלות שיניים באופן מקצועי ומיומן, ביניהם גם הליך הטיפולי של השתלת שיניים ביום אחד שתותאם למטופלים באופן אישי.