יאיר מורט – ליווי מלא עד קבלת המפתח

פרויקטים רבים נבנים בארץ בכל רגע נתון. אנחנו מודעים לכך כי ישנו חוסר משמעותי בפתרונות דיור עד שזוגות צעירים רבים מוצאים את עצמם נאלצים להתגורר בשכירות בדירות לא ממש מוצלחות במקרים רבים, זאת למרות הפרויקטים הרבים שנבנים וכדי שיוכלו להשיג את הדירה המוצלחת אליה  מגיעה השאיפה נאלצים להיעזר בהלוואות ובנטילת משכנתא ולעיתים גם בעזרה מההורים.

מעבר לכך יש כאן את תשלומי השכירות החודשיים שהם לא פעם גבוהים מאוד והלקוחות מוצאים את עצמם 'זורקים' כביכול את כספם לריק מידי חודש בחודשו.

ברור שעדיף לרכוש דירה ואת תשלומי השכירות להמיר בתשלומי משכנתא.

 

יאיר מורט מסייע להגשים חלומות

יאיר מורט הוא האיש והוא הכתובת לכל מי שלא מצליח או לא מעז לנסות להגשים את החלום של קניית הדירה.

 

יאיר מורט – יש לכם גב!

אנשים שחוששים להיכנס להרפתקה הזו של קניית דירה מחפשים למעשה את המשענת ואת הגב אשר זה מה שיסייע להם להגיע לרכישת הנכס משלהם. זה בדיוק מה שהם מקבלים כאשר הם באים לרכוש את הנכס יחד עם קבוצת רכישה. קבוצת הרכישה מסייעת להם הן בהוזלת המחירים עד כדי הפחתה ניכרת של המחיר הסופי ביחס למחירים אותו הם היו צריכים לשלם במקרים אשר בהם הם היו רוכשים אלת הנכס בכוחות עצמם.

מעבר לכך יש להם את המעטפת ואת התחושה שהם עטופים בקבוצה שהיא משמשת כעין קבוצת תמיכה. יחד עם הקבוצה הם נהנים מתחושה של ביטחון ושל שותפות. יאיר מורט מדווח כי הם גם קונים יחד את הרהיטים ברבים מהמקרים ולמעשה נהנים מהנחות מפליגות הודות לכך.

יאיר מורט מציע את הליווי המקצועי של צוות מנהל דירות ישראל עד לקבלת המפתח הנכסף.