כדור פורח בפסטיבל דרום אדום

שמעתם כל כך הרבה על פסטיבל דרום אדום, שאתם לא יכולים שלא לשאול את עצמכם איך קרה שעדיין לא יצא לכם לראות את המחזה המרהיב בעצמכם? ובכן, הגיע הזמן לקפוץ על ההזדמנות ולסמן וי על חוויה שכל ישראלי חייב לקחת בה חלק לפחות פעם בחיים. אם כבר אתם נוסעים לדרום, למה לא לשלב את החוויה עם טיול על אופניים חשמליים מומלצים במסלולים בסביבה, וליצור לעצמכם ולחברים או המשפחה טיול מלא בזכרונות בדרום הקסום שלצערנו, כנראה לא מוערך מספיק על ידי הישראלים.

מה אפשר לעשות עם בדרום אדום?

אם אתם מגיעים מהצפון או המרכז, דעו כי ישנה אפשרות לשכור אופניים חשמליים מומלצים במסגרת אטרקציות שונות או להביא את האופניים בעצמכם ולבנות מסלול אישי:

  • קטיף וטיול אופניים – אולי לא ידעתם זאת, אבל בדרום ניתן למצוא מגוון רחב של חממות ושדות פרטיים המציעים למבקרים את האפשרות להיכנס ולקטוף את פירות העונה, בתשלום סמלי. אם כבר טיול אופניים, זה יכול להיות רעיון נפלא לעצור בחממה כזו ולקטוף את חטיפי הצהריים הבריאים שלכם. גם הילדים ייהנו מחוויה ייחודית ויוצאת דופן!
  • טיולים בדיונות – כאן חשוב לציין שלא כל דגמי האופניים החשמליים יתאימו. אל דאגה, בדרום כבר הבינו את הפוטנציאל של טיולי האופניים כך שכל שעליכם לעשות זה רק למצוא את חנות האופניים הקרובה ולשכור את הדגמים המתאימים לטיול המתוכנן.
  • טיולי אופניים בדרום האדום – אם רוצים באמת לכסות שטחים גדולים של מרבדי הכלניות המרהיבים, השכרת אופניים חשמליים תהיה הדרך הנכונה! בקלות רבה תוכלו לראות עוד ועוד ממרבדי הענק, בלי להתאמץ יותר מידי. לנקודות שאי אפשר להגיע אליהן גם בהליכה ארוכה, יביאו אתכם האופניים.
  • כלניות וכמובן, צפייה בשלל כלניות אדומות ומרהיבות.

דרום אדום גם מלמעלה

כדי לנצל את תום את חוויית הדרום האדום, אנחנו ממליצים בשלב מסוים להחזיר אופניים חשמליים מומלצים לחנות ממנה השכרתם או להשאיר אותם בנקודה בטוחה, ולעלות לצפות המרבדי הענק מלמעלה. אי אפשר לתאר במילים עד כמה כדור פורח בדרום אדום מצליח לשדרג את החוויה, לתת לה עוד רובד ייחודי שאי אפשר להגיע אליו בשום דרך אחרת. פנקו את עצמכם בטיסה בכדור פורח, לא תתחרטו.