איך לנהל נכון את הלידים בעסק שלך?

כבעלי עסקים המשקיעים בפרסום אונליין אתם שואפים לכך שהקמפיין שלכם יניב כמה שיותר לידים ממוקדים ופוטנציאליים, להם תוכלו למכור את המוצרים/השירותים שלכם ולייצר הכנסה גבוהה יותר לעסק שלכם. ניהול הלידים צריך להיעשות בצורה נכונה, מקצועית ויעילה כדי שלא תפספסו אף לקוח בדרך, תדעו היכן עצרתם את התהליך עם הלקוח לאחר השיחה האחרונה ותדעו כמו לסנן את הלידים שלא רלוונטיים: אלה שכבר לא מתעניינים במוצר, אלה שהשאירו פרטים מספר פעמים או במספר קמפיינים שונים שלכם עבור אותו המוצר ועוד. את כל אלה ועוד תוכלו לבצע באמצעות מערכת ניהול לידים מקצועית לעסק שלכם, קראו בהרחבה מה זה מערכת CRM לניהול לקוחות ולידים.

איך זה עובד?

העבודה עם מערכת ניהול לידים היא מאוד פשוטה בהגדרתה אולם תצטרכו ליווי ותמיכה בשימוש הראשוני במערכת. לאחר מכן תוכלו כבר להסתדר לגמרי לבדכם כיוון שזה יהיה מאוד פשוט עבורכם. 

שלב 1 – מבצעים אינטגרציה לכל תשתיות השיווק הדיגיטליות שלכם: פייסבוק, דפי נחיתה, אתר האינטרנט של החברה, מספרי טלפון שלכם המוצגים ברחבי הרשת עוד. 

שלב 2 – מבצעים הגדרות שונות בחשבון. קובעים את דרגות הלידים והיכן הם נמצאים במשפך השיווקי, יצירת מסלול ניתוח אוטומטי ללידים ממקורות מסוימים למשתמשים מסוימים, הוספה ועריכה של משתמשים ועוד.

שלב 3 – מתחילים לפרסם ולהביא לידים. הלידים מגיעים אל המערכת ומנותבים לאנשי המקצוע האמורים לטפל בהם. המידע נאסף וניתן ליצור גם דוחות סטטיסטיים לניתוח נתונים ושיפור ביצועים.

יתרונות ומאפיינים של המערכת:

  • מגוון כלים חשובים שניתן להשתמש בהם לניהול נכון ואפקטיבי של הלידים בעסק.
  • איסוף נתונים והפקת דוחות סטטיסטיים מתקדמים בהם ניתן גם לגלות ליקויים ולשפר ביצועים.
  • ניהול מס' רב של קמפיינים ומשתמשים.
  • ניתוב ידני או אוטומטי של לידים בין משתמשים שונים לפי הגדרות שסומנו מראש.
  • ניתן לתפעל את מערכת Lead Manager בקלות ובפשטות ללא ניסיון קודם או ידע בתכנות.
  • מסייע לניהול נכון של הלידים בעסק, גם אם אלה מגיעים ממקורות שונים ובמיוחד כאשר מדובר במספרים גדולים. אתם לא רוצים להפסיד לקוחות פוטנציאליים מפאת חוסר סדר.
  • סימון וניהול רשומות ומשוב על כל ליד, הפיכתו ללקוח לאחר רכישה וניהול הלקוחות דרך המערכת לרכישות עתידיות ותיעוד. 
  • גיבוי בענן של כל הנתונים.

למי זה מתאים?

מגוון עסקים וחברות המשקיעים בפרסום אונליין ומעוניינים לנהל את הלידים שלהם בצורה נכונה. יצרני לידים אשר יודעים לייצר פניות של לקוחות מתעניינים ומתפרנסים ממכירת הלידים הללו לסוכנויות פרסום ובעלי עסקים. משרדי פרסום המעוניינים לנהל את הלידים שלהם ושל הלקוחות שלהם בצורה אפקטיבית ועוד.