שעוני יוקרה – היבטים פונקציונליים חשובים

אם יש לכם תכניות לרכוש שעוני יוקרה, דעו לכם כי יהיה חכם מצדכם לבחון את השעון שתרכשו על פי מספר פרמטרים פשוטים. אלו יאפשרו לכם לדעת אם מדובר בשעון איכותי שבאמת שווה את הכסף ויתאים לכם או שמא יהיה מומלץ לדלג עליו ולבחור באופציה אחרת.

שילוב מתכות – איך בנוי השעון?

ישנם שעונים שעשויים ממתכת אחת בלבד, כדוגמת זהב, ולעומתם ישנם גם שעוני יוקרה אשר יהיו עשויים משילוב של מספר מתכות, כמו זהב, טנטלום וטיטניום. שילוב מתכות כזה מסייע להפוך את מראה השעון להרבה יותר יוקרתי ומיוחד, כזה שבוודאי תרצו להפנות אליו את תשומת הלב שלכם וזאת במידה ואתם חובבי שעונים אמתיים. בכל אופן, מדובר בעיקר בעניין של טעם אישי ופשוט תצטרכו לבחון שעונים שעשויים מסוגי מתכות שונים ולבחור לפי ההעדפה שלכם.

עמידות של השעון למים וחומצה

שעונים יוקרתיים יכולים להיות גם עמידים במיוחד וזאת אם מכוונים לדגמים כאלה שתמצאו באתר שניידר תכשיטים. כך למשל, אם תבחרו שעון שעשוי ממתכת איכותית, סביר להניח שהוא יהיה עמיד לחומצות. כמו כן, שעון כזה יכול להיות גם עמיד למים אם הוא יהיה בנוי בצורה מתאימה לכך. חשוב לבחון את נושא העמידות של השעון וזאת כדי שתוכלו להיות בטוחים כי השעון באמת יתאים לכם.

כרונוגרף בשעון – האם זה ישנו?

עניין אחרון שתרצו לבחון יהיה אם השעון מכיל מחוגי כרונוגרף, אשר תפקידם למדוד יחידות זמן קטנות יותר מהמחוגים הרגילים. כרונוגרף יהיה שימושי לסוגי ספורט שונים ותצטרכו לבחור במחוגים אשר תואמים את סוג המדידה שאתם מתכוונים לעשות בעבור הספורט הספציפי, בין אם מדובר על צלילה ובין אם ריצה או שייט. פשוט חשוב לקחת זאת לתשומת הלב.