לאוהבי הג'אז – שיעורים פרטיים בסקסופון

מי שאוהב מוסיקה, לא יודע באיזה כלי נגינה לבחור ללמוד לנגן. ילדים מתחילים עם חלילית, כינור, פסנתר, גיטרה וכלים נוספים. עם הזמן חלק מהנגנים מעוניינים לקדם את עצמם גם לכיוון של כלים מיוחדים ואחד מהם הוא הסקסופון.

 

תוכן עניינים

ייחודו של הסקסופון

באמצעות הסקסופון אפשר לנגן סוגים שונים של מוסיקה, אך הזרם המתאים ביותר הוא הג'ז לאור הנגינה יוצאת הדופן בכלי מוסיקלי זה.

בשיעורי למידת הנגינה על כלי זה, לומדים מתחילת הדרך את דרך האחיזה של הכלי, נשיפה נכונה, הפקת צלילים, דרך האיצבוע על הקלידים לאורכו של הסקסופון, מיומנות של קריאת תווים, שמיעה הרמונית ומלודית ונגינה מוסיקלית בדרך של אלתור.

בכל שיעור מקבל התלמיד הדרכה ברבדים נוספים של המוסיקה בטנןר ובאלט, כמו סולמות, נגינה, תרגילים שונים ואופן ההשמעה של יצירה מורכבת. עם הזמן התלמיד מתחיל לחבר בין הטכניקות השונות והוא כבר מסוגל לקרוא תווים, ליהנות מהקצב ומריתמוסיקה, לנגן תרגילים שירים ומנגינות מוסיקליות ארוכות.

 

הקפדה על שעות שלימוד מוסיקה

מורה בעל ידע רב מסוגל להעניק לתלמיד שלו ידע ומיומנות רבה מתוך הניסיון רב השנים שלו. כאשר מתחילים ללמוד סקסופון הדרך אינה קלה, כיוון שדי קשה לקלוט כיצד לבצע את הנשיפות באופציה הנכונה וכך לקבל את התוצאה הנכונה של הצלילים בכל אחת מהנשיפות.

לא אחת יש ילדים שקשה להם, אך רובם מבינים שגם כשהדרך היא קשה, בסופו של דבר היא משתלמת וכאשר מצליחים להפיק לבד צלילים של קטעי ג'ז, או של שירים אהובים הסיפוק העצמי הוא עצום.

השיעורים מועברים על ידי מורה בעל תואר שני בחינוך ותעודת הוראה במוסיקה, וכך חווית הלמידה היא מקצועית, החל ביום הלימודים הראשון.

 

למידע נוסף צרו איתנו קשר עוד היום – חברת musicali.