באילו מקרים כדאי להתייעץ עם עו"ד תאונות עבודה

תאונות עבודה יכולות להתרחש במגוון מקרים. הן עלולות להתרחש בדרך למקום בו אתם עובדים. התאונה עלולה לקרות בזמן התקנה או תיקון שאתם מבצעים בתוקף תפקידכם, היא יכולה לקרות בדרך חזרה הבייתה או בכול מקום אחר שקשור לאופי התעסוקה שלכם. אבל מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה? יש כמה מקרים, בעיקר כשרוצים למצות זכויות, בהם כדאי לפנות לאיש המקצוע החשוב הזה:

תאונת עבודה

מי שעובר סיטואציה שמשביתה אותו לזמן קצר או ארוך, מי שאיבד את יכולת ההשתכרות שלו עקב פציעה, שאינו מוצא עיסוק אחר ונפגע פיזית ונפשית עקב התאונה, יוכל לנסות למצות את הזכויות שלנו מול המוסד לביטוח לאומי ומול חברות הביטוח הפרטיות. במידה ויש קשיים: כדאי לבחור עו"ד מקצועי שיסייע לכם להתמודד מול המוסדות האלה. התחילו בקריאת המדריך לנפגע עבודה.

מחלת מקצוע

גם מחלות מקצוע נחשבות כתאונות עבודה. מחלות כמו סרטן שנגרם מזיהום, מחלות לב וריאה, שבץ מוחי, וכל מצב פיזי אחר עליו להיבדק על ידי מומחים. עו"ד תאונות עבודה יכול לספק לכם רופאים מומחים שיאבחנו את מצבכם הרפואי ויעזרו לכם לקבל חוות דעת שתספק מסמך חשוב בתביעת דמי הפגיעה והנכות שלכם. 

דחיית תביעה וערעור

במקרים שהגשתם לבד תביעה לקבל קצבת עבודה ונכות, והמוסד לביטוח לאומי או חברת הביטוח הפרטית אינה מאפשרת את התביעה, רצוי להגיש ערעור באמצעות עורך דין. 

בכל מקרה שלא הצלחתם למצות את הזכויות שלכם 

עורך דין טוב לתאונות עבודה כמו באתר https://www.hekman-law.co.il יסייע לכם בכל מקרה וצורך. כך אפשר לצלוח את הסחבת, הבירוקרטיה ואת כל מה שדרוש כדי לקבל את מה שמגיע לכם לאחר תאונה או פגיעה במקום העבודה. בהצלחה!