איך לעצב מטבח בסגנון כפרי?

למה לי בכלל כפרי?

מי מאיתנו לא רוצה להכניס מעט את הטבע הביתה? קצת עצים צמחים ועוד פרטים נוספים דקורטיבים שיכולים להעניק לבית תחושה ואווירה כפרית אלמנטים טבעיים אלו יעניקו לביתנו תחושת חמימות ותחושה נעימה בזמן הבישול.

כאשר אנו רוצים לעצב מטבח או כל חדר בבית בצורה כפרית אנו נשתמש בחומרי גלם כמו מתכת ברזל או עץ אך ננסה ונשאף שצורתם תישאר כפי שהיא במקור ולא ננסה לעוות אותה אלה שיבחינו שזהו אכן אותו החומר שבוא אנו משתמשים. ננסה לעדן את הצבעי הברונזה והעץ בעזרת תאורה מתאימה ופרטים נוסים שיעדנו את המראה ואת הצבעים הברורים לעין.

 

טיפים ליצור מטבח כפרי

כפי שציינו למעלה עיצוב של מטבח כפרי יהיה חייב לכלול בתוכות חומרי גלם מסויימים המקושרים לעולם הטבע והאויירה הכפרית למשל עץ חייב להיות בין חומר גלם, על העץ להיות בגווני חום או לבן אך כל צבע אחר עלול להוריד את האווירה הכפרית לדוגמא הצבע השחור עלול לתת תחושה של מטבח מודרני ולא של מטבח כפרי למרות שמדובר בחומר גלם עץ. ולכן לא רק חשוב חומרי גלם טבעיים אלה גם הצבע שלהם למען עיצוב מטבח כפרי.

 

תאורה

התאורה חשובה מאוד להענקת האווירה הכפרית גופי תאורה מסוג שנדליר יכולים להעניק תחושה כפרית רבה יותר מאשר גופי תאורה הצמודים לתקרה.

 

אביזרים נוספים לקישוט

טיפ נוסף ואחרון שיעניק למטבחנו מראה כפרי במיוחד יכול לבוא מאביזרים נוספים כגון קערות עפ פרחי בר יבשים, ואזות גדולות התואמות לצבע, פרחים מפלסטיק בצבעים ירוק או צהוב, תמונות אנו ממליצים לתלות אחת או שניים לא יותר מידי בכדי שלא יהפוך למטבח מודרני.