מעבר משרד – האם קיים הבדל בין מעבר דירה למעבר משרד?

כולנו רגילים, בצורה כזו או אחרת, לעבור מעת לעת דירה, בין אם זה כשאנחנו שוכרים דירות ובין אם זה בשלבים הרבה יותר מאוחרים בחיים בהם יש לנו דירה משלנו ואנחנו בוחרים למכור אותה ולרכוש דירה חדשה. 

לעומת זאת, אנחנו לא נוהגים לעבור משרדים (באופן פיזי) לעיתים תכופות. מדובר בתהליך הרבה יותר מורכב אשר דורש מאיתנו זמן והתארגנות מותאמת, על פי הצרכים שלנו מחד ועל פי התנאים מאידך. 

מעבר משרד, בשונה ממעבר דירה, מחייב אותנו לא רק להתאים את עצמנו למצב החדש אלא גם להתאים את תהליכי העבודה השונים לסיטואציה. כלומר, אנחנו צריכים להודיע ללקוחות ולספקים על כך. זאת על מנת שידעו שבימים מסוימים, לא נוכל לספק להם שירות כפי שהם מצפים לקבל או שבכלל נהיה בחופשה. 

חשוב לומר, מעבר משרד יכול להתרחש מסיבות שונות, בין אם זה בגלל שהעסק גדל או קטן, חוזה השכירות נגמר ואנחנו חייבים לחפש מבנה אחר, החלטה אישית לעבור ולעבוד ביישוב מרוחק ועוד. 

כיצד מבצעים מעבר משרד

אנחנו צריכים לבצע את התהליך בצורה מסודרת, זאת על מנת ששום דבר לא יילך לאיבוד ושום דבר לא ייהרס במהלך התהליך. היום הרבה מאוד דברים נהנים מגיבוי במחשב, כך שהדבר העיקרי שעלינו לשמור עליו זה המחשב וכל מה שקשור אליו, אך זה לא מדויק לגמרי, שכן יש קלסרים ומסמכים, ועלינו להקפיד שהם ארוזים היטב ושום דבר לא הולך לאיבוד. 

כמו כן, אנחנו צריכים לוודא שהארגזים מסודרים היטב, על פי חדרים, כך נוכל לפרוק כל ארגז במקום הנכון, ובהתאם נוכל לסדר את המשרד החדש במהירות ולהיכנס לקצב עבודה כמה שיותר מהר.