עידן הקורונה: ישיבות הדירקטוריון עוברות לזום

הפעילות המשרדית ועבודות בתחומים שונים עברו מהפך דרמטי כאשר במהלך תקופת הקורונה ישיבות דירקטוריון מתקיימות בזום, וזאת כאשר עובדים באינספור תחומים עושים את העבודה שלהם ישירות מהבית, 

תקופת הקורונה מביאה עמה קשיים רבים (רבים מרגישים שמדובר בנצח וכי מתי הקורונה התחילה זו שאלה לא רלוונטית עבורם), אך מצד שני גם הזדמנויות לא מעטות. האפשרות לעבוד בבית מעניקה הזדמנות להורים להישאר יותר זמן עם הילדים, לשחק איתם ולהכיר אותם יותר טוב. יתרה מכך, העבודה מהבית פחות שוחקת ומאפשרת לאנשים להרגיש בנוח בסביבה בה הם נמצאים. בכל אופן, כמובן שנדרש מהעובדים להפגין עצמאות בעבודה ויכולת לספק ביצועים טובים גם אם הם נמצאים בביתם.

תוכן עניינים

הופכים את הבית למשרד האישי

ניתן להיתקל לאחרונה באנשים רבים שנאלצים לעשות את המעבר מעבודה במשרד לעבודה בבית. בעבור אותם אנשים תקופת ההסתגלות יכולה להיות לא פשוטה. צריך לדעת להתמודד עם הילדים, להימנע מהסחי דעת ולהישאר מפוקסים לאורך כל שעות הפעילות. ההמלצה שלנו במקרה כזה היא לדעת להפריד.

אם תדעו להפריד בין חיי העבודה לחיים הפרטיים, ובשעות העבודה תהיו ממוקדים בהכנת סביבת העבודה שלכם כך שהיא תהיה מבודדת יחסית ותאפשר לכם לפרוח, אז הכול יוכל להפוך להיות פשוט יותר. זה רק מתחיל בתכנון נכון של המקום בו אתם הולכים לעבוד וחשיבה על כל האספקטים שעלולים לפגוע לכם בעבודה, תוך כדי בחירה של פתרונות רלוונטיים.

> קראו על ביטוח דירקטורים של ניליביט

נצלו את ההזדמנות לעבוד מהבית

במקום לחשוב על ההיבטים השליליים של עידן הקורונה, נסו לחשוב על היתרונות שאתם מקבלים – שהייה ממושכת יותר בבית עם בני המשפחה ועבודה בסביבה הכי נוחה שיש. אם תדעו להתחשב בכל הצרכים שלכם ותחשבו חיובי, אנו בטוחים שתוכלו ליהנות מכל רגע שבו אתם עובדים מהבית. עליכם רק להתכונן לכך כראוי.