בעל עסק? בכור גולן מסביר כיצד שומרים על עסק פעיל

בעלי עסקים בישראל יודעים עד כמה קשה התחרות על ליבו של לקוח בעולם רווי מסרים. כדי לבלוט בים של עסקים ולקדם מטרות, שימו לב לכמה טיפים, מאת בכור גולן, לשמירה על עסק פעיל: 

היו פעילים ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות כבר מזה עשור המקום הנכון ביותר לפרסם ולקדם עסקים, יוזמות שירותים ומטרות. היו פעילים בכמה שיותר רשתות החל מאינסטגרם עד פייסבוק ויוטיוב ושמרו על קו וטון אחיד בפרסומים שלכם. אל תשכחו להשאיר בכול פרסום לינקים לאתר שלכם או קישורים למוצר או שירות שאתם רוצים למכור. 

בחרו מקדם אתרים מקצועי

חשוב לבחור מקדם אתרים מקצועי. למשל, עבור קידום המותג 'בכור גולן' אני בוחר את הטוב ביותר. לכן אתמקד במקדמי אתרים שיש להם ניסיון באפיון אתרים, ניהול מוניטין, בקידום ברשת ויצירת איכות עבור קידום בגוגל. כך אבחר מקדם אתרים שידע לבנות קישורים באופן נכון  כמו מלך הקישורים עבור העסקים שלי.

שמרו על קשר עם לקוחות

כדאי לשמור על קשר על הלקוחות הקיימים. בדקו האם השירות שנתתם להם היה טוב או פחות טוב ושמרו את הלקוח. שמרו על קשר דרך ניהול מועדון לקוחות ויצירת קישורים באתר האינטרנט שיובילו לקוחות לעוד ועוד פעילות ולעמודים באתר שאתם רוצים לקדם ולבצע דרכם הגדלת מכירות. 

שמרו על אתר זמין ונגיש

זה נכון שכבעלי עסקים אנו עסוקים כל היום בניהול תהליכים וכיבוי שריפות, כך גם אני בכור גולן, מוצא עצמי בחיי היום יום. ובכול זאת יש להיות עם היד על הדופק בכול הנוגע לפעילות באתר שלכם. שימו לב כי הוא זמין ופעיל, כי יש כניסות של גולשים לאתר, ענו על הודעות מלקוחות ועדכנו אותו בתכני קידום טובים. במידה ותרצו שהעבודה תעשה באופן רצוף – כדאי לבחור מקדם אתרים טוב שידע לפעול כדי לשמור על אתר אינטרנט פעיל ויעיל.