הדפסת ספרים זה כל הסיפור

בכל יום יוצאים עוד ויעוד ספרים ממכבש הדפוס. חנויות הספרים כמעט ואינם עומדים בעומס והמדפים כמעט קורסים מרוב ספרים.

עם הספר קוראים לנו. לא לחינם. אנחנו אוהבים ספרים, נהנים לקרוא ספרים וכמובן גם נהנים מקניית  ספרים.

תוכן עניינים

הדפסת ספרים – זה כל הסיפור?

בכל מה שקשור להוצאת ספרים, חייבים לזכור את כל השלבים המלווים את כתיבת הספר. זה הרבה יותר מהדפסה של הספר, לספר המודפס יש תהליך ארוך. יש את השלבים הראשונים של כתיבת הספר שזה בעצם הבשר של הספר. התוכן חייב להיות תוכן איכותי, תוכן ברמה גבוהה וכזה שכתוב בלי שגיאות כתיב.

מעבר לתוכן, יש את העימוד שחייב להיות נכון, יש את האיורים הגרפיים או אפילו את הציורים המלווים את הספר וכל מה שלמעשה עושה מכל הטקסט את הספר המושלם.

מדפיסים את התוצר המוגמר

בעת שכל התוכן כבר מסודר, יש את הציורים, יש את האיורים, יש גם את הכריכה הרצויה, נשאר רק להדפיס את הספר שזה בעצם השלב הסופי של הכנת הספר.

את ההדפסה של הספר צריך לבצע בבית דפוס שיהיה מסוגל להגיע לרמה גבוהה ולספר בסטנדרטים מוקפדים במיוחד.

כי כל מי שמתעסק בהוצאת ספרים  יודע, הלקוחות מחפשים איכות. הם לא ירכשו ספר שהכריכה שלו אינה מלוטשת ומעוצבת כראוי. הם גם לא יוותרו לכותב הספר אם יהיו בו שגיאות כתיב. הלקוח הישראלי מחפש את הספר האיכות שידבר אל ליבו ויפתה אותו לקנות אותו, לקרוא בו ואף לחזור עליו מידי פעם.

סיפור מושלם

ההדפסה של הספר חייבת להיעשות בצורה מקצועית ומושלמת, קראו בנושא באתר גיל פרינט. רק כך הספר יהיה איכותי, הוא יהיה נעים לקריאה ויהיה כיף לחזור עליו שוב ושוב. כל זה יקרה רק אם ההדפסה תהיה איכותית וזה למעשה כל הסיפור.