איך להתמודד עם פיצוץ בצנרת בדירה?

אתם ממש לא צריכים את זה עכשיו. בדיוק חזרתם הביתה מיום עבודה ארוך, אתם עם הילדים, בין הזוג או לבד ועכשיו, זה מש לא הזמן להתמודד עם פיצוץ בצנרת בדירה. הרצפה מלאה מים, חלק מהריהוט נהרס ואתם ממש לא יודעים מה לעשות.

קודם כל, סגרו את השיבר. זה הברז הראשי. כך תוכלו למנוע מהמים להמשיך ולזרום. צרו קשר עם אינסטלטור ונסו לנשום כמה נשימות עמוקות. עכשיו, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא את המאמר שלפניכם, שיעזור לכם להימנע ממקרים דומים בהמשך.

איך יודעים שיש תקלה בצנרת

לתקלה בצנרת יש כמה סימנים בולטים. אם יש לכם אחד מאלו, אל תטמנו את הראש בחול. תנו את דעתכם לסימנים שימנעו את הפיצוץ הבא.

  1. אם אתם רואים סימנים משונים על הקירות: זה יכול להיות כתם כהה על התקרה, על הרצפה, או כמובן- על הקירות. זכרו כי בדרך כלל כתמים לא מופיעים כך סתם משום מקום. כך שיכול להיות כי אכן מדובר בנזילה אליה לא שמתם לב.
  2. קיבלתם חשבון מים המעלה סימני שאלה: אחד הסימנים המובהקים לנזילה סמויה היא חשבון מים יקר מדי. מים הם לא מצרך יקר במיוחד כך שאלא אם יש לכם גינה או שאתם שוטפים את הבית ועושים כביסה בתדירות גבוהה מאוד, אין סיבה שתקבלו חשבון מים מאוד יקר. כך שבמרבית המקרים יכול להיות שזה רמז לנזילה אליה לא שמנו לב.
  3. התנפחות של חלק בקיר: טיח מתנפח במגע עם מים. כך שאם יש נפיחות מוזרה בנקודה כלשהי בקיר, שווה לבדוק את זה.

למה חשוב לבצע איתור נזילות בזמן

הדרך הטובה ביותר למנוע הישנות של מקרים דומים היא על ידי הזמנה של איתור נזילות. מה זה אומר? איתור נזילות זו פעולה אותה מבצע מאתר נזילות מיומן שתפקידו לומר מה מקור הנזילה ולמה היא מתרחשת.

חשוב להבין שיש סיבות שונות להופעה של נזילות. לפעמים אנחנו מדברים על בעיה מכנית, טכנית כמו צינורות שלא מחוברים טוב, אולי מדובר על צינורות ישנים במקרה של בתים שכבר עבר עליהם דבר אחד או שניים.

לעיתים, מדובר על בעיה ביולוגית. נגיד במקרה של מכרסם או מזיק בפוגעים בצינורות. בכל אחד מהמקרים איתור נזילות בזמן יכול למנוע מהבעיה להחמיר. מה שמטבע הדברים ימנע את הפיצוץ הבא.

זכרו, קל יותר למנוע את הבעיה מאפשר לפתור אותה לאחר הפיצוץ. כך שההמלצה שלנו היא לא לוותר ולהזמין איתור נזילות ברגע שעולה חשד ולו הקל ביותר. איתור נזילות בזמן יאפשר לכם לפתור את הבעיה בנחת, להזמין איש מקצוע בזמן שמתאים לכם ולהתמודד עם הבעיה בצורה הטובה והנוחה לכם ביותר.

במידה ואתם רוצים לשמוע עוד ולקבל שירות מקצועי של איתור נזילות, אתם מוזמנים לדבר אתנו. אנחנו ב- תרמופלקס עומדים כאן לשירותכם כדי להבטיח למנוע את הפיצוץ הבא.