איך לבחור ריהוט משרדי לחברות הייטק?

ההורים שלנו גדלו בדור אחר. בזמנם, ריהוט משרדי כלל כמה שולחנות חומים, אולי כיסא מסתובב אחד וזה הכל. אבל אנחנו כבר לא חיים בעולם הזה יותר. אנחנו אוהבים את הכל כאן, אצלנו, זמין ונגיש. אנחנו מבלים שעות רבות יותר בעבודה מבכל דור אחר ולכן אנחנו דורשים ממקום העבודה להיות מזמין, נעים, כזה שעושה לך חשק לשהות בו שעות רבות.

אם אתם עסוקים בימים אלו בעיצוב מחודש של המשרד שלכם, כאן תוכלו לקבל טיפים והמלצות שיהפכו את החוויה לפשוטה, מהנה ומוצלחת.

ריהוט משרדי, איפה מתחילים?

ריהוט משרדי אף פעם לא מגיע בוואקום. רגע לפני שאתם באים לעצב את המשרדים של החברה חשוב לתת את הדעת על שני פרמטרים חשובים:

  1. איך המבנה בנוי: כאשר אנו מדברים על מבנה אנו מתייחסים למשל למיקומם של החלונות, גודל החדר או החדרים, האם יש חלל כניסה קטן למשרדים או שנכנסים ישר לתוך חלל העבודה המשותף? ועוד. כאמור, ריהוט משרדי לא מגיע בתוך וואקום, ההמלצה היא תמיד להתייחס לקווי המתאר של המבנה, על מנת שנדע לנצל אותם בצורה הטובה ביותר.
  2. אופי החברה: אנחנו רוצים לבחור ריהוט משרדי שייתן קונטרה נכונה לאופי החברה אותה אנו מנהלים. אתם, בתור אנשי הייטק יודעים טוב מאתנו כי כל חברה מתעסקת בתחום קצת אחר ואופי העבודה שלה שונה. אם מדובר לדוגמא, על חברה העוסקת בהגנה על מערכות מתקדמות, סביר להניח שנרצה להשקיע ברהיטים בעלי צבעים מונוכרומטיים לחדר הפגישות. שכן נארח שם אנשים בעלי תפקידים בכירים איתם יש לדון בנושאים שאין להקל בהם ראש.

לעומת זאת, אם מדובר על החלל של מקום העבודה המשותף, במידה ואנו רוצים למשוך עובדים צעירים, יכול להיות שנבחר דווקא בריהוט צבעוני, כיסאות נוחים במיוחד, שולחנות שכיף לעבוד בהם, ופינות עבודה לא שגרתיות. אלו יאפשרו לעובדים שלנו לעבוד בנוחות ובהנאה מרבית.

רגע לפני שאתם מזמינים, אל תהססו לספוג קצת השראה

היום, בעידן הרשתות החברתיות, קל במיוחד לראות איך מעוצבים משרדים של אחרים. ההמלצה היא לקחת את הזמן ולהסתכל על דוגמאות שונות לעיצוב משרדי. תראו איך אחרים עושים זאת, תראו איך העיצובים שמתאימים לכם ולאופי המשרד שלכם, כבר יבלטו לכם מתוך שלל הדוגמאות הקיימות.

אל תשכחו למדוד הכל

מיותר לציין כי אין מתסכל יותר מלהגיע ליום ההובלה ולגלות כי השולחנות, הכיסאות ופינות העבודה שהזמנתם לא מתאימים לחלל. אל תשכחו למדוד כל נקודה ונקודה בחללי העבודה כדי להימנע מטעויות. ההמלצה שלנו היא ממש לצייר על דף כל חדר וחדר ולשרטט היכן בדיוק הייתם רוצים להניח כל רהיט ורהיט.

צריכים עזרה?

אנחנו, ב- 'אורן ריהוט משרדי', עובדים עם חברות ההייטק הגדולות במשק. אנחנו מזמינים אתכם לאתר שלנו, שם תוכלו למצוא דוגמאות וטיפים נוספים שיעזרו לכם לרהט את המשרד שלכם במחירים משתלמים במיוחד. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ונעמוד לרשותכם בהקדם.