מפיצי ריח לעסק

בשנים האחרונות משרדים רבים החליטו להציב באופן קבוע מפיצי ריח ברחבי העסק. בהתאם לצורך מתקינים מפיצי ריח חשמליים במבואה, בחדר הישיבות ובחדרים האחרים ברחבי המשרד.

הכנסת אורחים נעימה בכל משרד 

העובדים מתרגלים לעבוד באווירה מאד נעימה ומעצימה של ריחות נפלאים. ככה לא מריחים ריחות שונים כמו ריחות גוף של חלק מהעובדים והאורחים, ריחות זיעה, נעליים ועוד. הריח החדש מנטרל לחלוטין כל ריח שקיים במשרד ויוצר תחושה נפלאה של שלווה ורוגע בכל רחבי המשרד. 

האורחים אשר מגיעים בפעם הראשונה לפגישה במשרד זה המומים מהימצאותו של הריח בכל המרחב, אין ספק שהם אוהבים זאת מאד. הריח מלווה אותו לאורך כל השעות שבהם האורח שוהה בחדר הישיבות ובחדרים האחרים במשרד.

לעיתים האורח אינו מבין כיצד נשמרת לאורך כל הזמן הרמה הקבועה של הריחות באוויר ובדרך כלל אחד מהעובדים מראה לו את המכשיר ומסביר ולו את אופן הפעלתו, לשביעות רצונם של כל עובדי המשרד. 

> קראו גם על התאמת מפיץ ריח למרפאת שיניים

רמת מיצוי גבוהה של החומר בחלל המשרד 

הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הקיבולת של המתקן לגודלו של החלל כדי ליהנות מהאפקטיביות שלו. כך רוכשים מכשיר גדול או קטן יותר ונהנים מהריחות ברמה הנדרשת. כאשר קונים מכשיר קטן מדי הריחות נעלמים בחלל ולא מרגישים אותם כיוון שהכמות היא קטנה מדי לטווח הנתון.

ריחות מיוחדים ברחבי המשרד 

המבחר הגדול של של מפיצי ריח למשרדים בעלי ריחות ומיני שמנים מאפשר לנסות בכל פעם ריח אחר כדי שיהיה מעניין ומפתיע בכל הגעה של האורחים והעובדים למשרד,  שנחשפים בכל פעם לריח משכר חדש. לאחר כמה ריחות, מחליטים אם להמשיך ולנסות ריחות חדשים, או להיצמד לאחד הריחות שהיה אהוב מאד על העובדים והעניק הרגשה מיוחדת של ימים ייחודיים.