מה יותר קל לניקוי – כורסת טלוויזיה מעור או כורסת בד?

כל אחד יודע שהדרך הנעימה ביותר לצפות בטלוויזיה היא כאשר אתם ישובים על כורסה נוחה ומפנקת. ישנן כל כך הרבה כורסאות בצורות, דגמים וצבעים שונים אך כמובן שהשוני המהותי והעיקרי ביותר הינו סוג הבד. ישנם אנשים אשר מתחברים באופן מובהק לעור וישנם אנשים אשר מבחינתם בד הוא האופציה הטובה ביותר. גם לעור וגם לבד ישנם יתרונות וחסרונות אך ההבדל המשמעותי ביותר הוא הדרך בה ניתן לנקות כל כורסא.

 

עור VS בד

הסלון שלנו מהווה את כרטיס הביקור של הבית ברוב המקרים זהו האזור היחיד שרואה כל מי שבא לבקר אותנו ולכן חשוב שהוא יהיה נקי ומזמין. כאשר אתם באים לבחור ספה או כורסא אחד הקריטריונים שחשוב שיעמדו לנגד עיניכם הוא כמה קל לנקות אותם? והרי לפניכם התשובה:

  • סלון בד– על פניו נראה כי סלון בד אינו קשה או מסובך מידי לניקוי וזה בהחלט נכון במידה ואתם יודעים כיצד לנקות סלון מסוג זה. תחילה חשוב לזכור כי ברגע שנוצר כתם על הסלון יש לנקות אותו, ככל שהכתם יישאר זמן רב יותר יהיה קשה יותר להוריד אותו. דבר נוסף הוא לעולם לא להשתמש במים כאשר מנקים, מים יוצרים כתמים על הבד אשר מתייבשים ומשאירים את צורתם, הקפידו לנקות את הסלון בסמרטוט לח בלבד. דבר אחרון, אל תשפשפו. שפשוף הבד הורס אותו ומשאיר עליו סימן.
  • סלון עור– גם במקרה זה ניתן לחשוב שניקוי סלון עור הינו קל ופשוט וזה בהחלט כך, על ידי מעבר של סמרטוט לח תוכלו לנקות את הסלון ולגרום לו להיראות כמו חדש.

 

אז לאור הכתוב לעיל ניקוי של סלון עור הינו בהחלט פשוט יותר מניקוי סלון בד.

 

מוזמנים להתייעץ איתנו – כורסאות טלויזיה של חברת טיויפוינט.