בחירת ספק אינטרנט: כיצד תוכלו לחסוך בעלויות?

יוקר המחייה בישראל הוא עובדה מוגמרת המקשה על מעט משפחות לסגור את החודש ומצריכה לא מעט ויתורים וקיצוצים במקומות שונים. יש מקומות בהם לא ממש ניתן לקצץ, כמו חשבון החשמל שתמיד יישאר על כנו שכן יש רק ספק אחד ממנו ניתן לרכוש את החשמל. עם זאת, בתחומים אחרים יש לא מעט תחרות למרבה המזל וכך אם עורכים השוואת מחירים בסבלנות, ניתן בהחלט לחסוך כמה שקלים מדי חודש. זה נכון לגבי הקניות בסופר, לגבי חברות הסלולר וכן גם לגבי ספקי האינטרנט השונים. בחירה בספקה אינטרנט איכותי לא צריכה לעלות הרבה כסף ובהחלט אפשר לבחור ספק שהוא טוב וגם לא יקר מדי. כך תעשו את זה.

התייעצו בקבוצות פייסבוק ופורומים

קודם כל חשוב להתחיל להבין מהם טווחי המחירים שמציעים ספק שונים והדרך הכי טובה לעשות זאת היא להתייעץ עם אנשים אובייקטיביים. היכנסו לקבוצות השונות בפייסבוק העוסקות בנושא ונסו לברר כמה אנשים משלמים פחות או יותר על מוצרים ושירותים דומים. כך תוכלו לגלות למשל כי ספק ITC מציע חיבור לתשתית איכותית, מהירות גלישה מהירה וציוד נלווה במחירים נוחים מאד יחסית בהשוואה לחברות אחרות ותוכלו כמובן לבחור כל חברה כזאת שמציעה לכם דיל אטרקטיבי שכזה.

אל תרכשו שירותים או מוצרים שאתם לא צריכים

אם יש לכם משפחה קטנה ואתם לא מרבים להשתמש באינטרנט מעבר לקריאת כתבות או גלישה בפייסבוק נניח, אתם ממש לא צריכים חבילת גלישה מנופחת וחיבור לתשתית הכי חדישה ומתקדמת. נציג של חברה מקצועית והגונה כמו ספק אינטרנט ITC למשל, תמיד ישאל אתכם לגבי הצרכים שלכם ומדוע אתם רוצים להתחבר לאינטרנט ולא ינסה להציע לכם חבילות מוגדלות בשביל להגדיל את שורת הרווח. לעומת זאת, אם נציג של חברה מסוימת מנסה להציע לכם כל מיני דברים שאתם לא ממש צריכים שלרוב הם דברים שבכלל לא שמעתם עליהם, זה צריך להדליק לכם נורה אדומה ועדיף לנסות ולפנות לספק אחר.

תרגישו חופשי להתמקח

בסופו של דבר סביר להניח שתצרו קשר גם עם ITC וגם עם ספקים אחרים כדי לשמוע מגוון הצעות. דעו שאתם בהחלט יכולים להתמקח, לבקש הצעות טובות יותר ולחזור לנציגים עם הצעות אטרקטיביות יותר שקיבלתם. בסופו של דבר חשוב מאד תזכרו כי הכוח כאן הוא לחלוטין בידיים שלכם וכי ריבוי התחרות מאפשר לכם למצוא ספק איכותי במחירים נוחים למדי. בהצלחה!