חיטוי משרדים נגד קורונה

אף בעל משרד או בעל עסק לא צפה את מה שהביאה עמה שנת 2020. שנה זאת, אשר החלה עם התפרצות נגיף קורונה, גרמה ללא מעט הפסדים ושינויים, החל מאבדות אישיות עד להפסדים כספיים גדולים, נפילת שווקים, בעיות כלכליות קשות ברמת המקרו והמיקרו, טרפוד וסגירת בתי עסק ומשרדים, וכמובן – כל שאר הרעות החולות שהביא עמו נגיף קורונה. 

נגיף קורונה הידוע כ COVID-19 התפרץ בסין וגבה את חייהם של מיליונים! מדובר בנגיף חכם שכן אי אפשר לדעת מיד כשהוא מדביק אדם כזה או אחר, וקשה להתגונן ממנו מפני שהוא ויראלי ונמצא באוויר. קורונה עוברת דרך מגע ונשימה, לכן חשוב שבית העסק והמשרד יהיו מחוטאים – גם לרווחת העובדים והלקוחות וגם בהתאם להנחיות התו הסגול ולחוקים החדשים. 

תנו לנו לדאוג לבריאות שלכם

'קלירונה' היא חברה אשר מכירה את הדרך לטהר את האוויר ולחטא מרחבים נגד נגיפים, מחלות, זיהומים וכולי (הקליקו לאתר קלירונה). המומחים שלנו יחטאו  את המרחב עבור בתים פרטיים ועסקים. החברה מבצעות חיטוי באמצעות חומרים ייעודיים שאינם פוגעים בבני אדם או בבעלי חיים תוך ביצוע בדיקת מרחב יסודי וחיטוי במקומות אשר מתוכם עלול לחדור הנגיף למרחב. 

המומחים שלנו יחטאו משטחים וימגנו שאר אלמנטים במרחב. אנו נחטא את האוויר באמצעות ריסוס תעלות מיזוג ופתחי אוורר, ונספק מקסימום סטריליות לקירות, דלתות, מעליות וכל אלמנט במרחב העסקי. 

איך בוחרים חברה מתאימה לחיטוי המשרד?

כדי לבחור בחברה מתאימה שימו לב כי המומחים שהחברה יודעים מה הצרכים של המשרד והמרחב שבו אתם עובדים ומתאימים לו את סוג החיטוי המתאים ביותר. ההתאמה צריכה להיות ביחס לגודל המרחב, לכמות האנשים והלקוחות שנמצאים בו, לפתחי האוורר ולשאר משתנים. המומחים של קלירונה מספקים את הבדיקות והאבחון הנכון לפי החיטוי תוך התאמה של החומרים למרחב. כשאתם בוחרים את המומחים: שימו לב כי לחברה יש רישיון לעוסק בתחום הניקיון והחיטוי וכי היא משתמשת באמצעים מתאימים נגד קורונה. לנו בקלירונה יש את כלל האישורים, הדרושים וההסמכות המתאימות. 

חשוב לבחור מומחים שיספקו שירות טוב ויסודי ויבצעו פעולות להשמדת נגיף קורונה ללא סיכון לבני אדם או בעלי חיים. יש לבחור חברה שיכולה לספק את מידת החיטוי המתאימה לסוג וגודל המרחב תוך שימוש בחומרים ייעודיים והקפדה על כל חלק במרחב, החל מחיטוי רשתות של חלונות עד חיטוי פתחים ומשטחים. 

קלירונה – המומחים שיאבטחו אתכם נגד נגיפים

'קלירונה' היא חברה שעוסקת שנים בתחום החיטוי והיא ערוכה כבר מרגע ההתפשטות לחטא משטחים ולהבטיח בריאות במרחב. צרו קשר או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם כדי לייעץ, לפעול ולחטא.