מחיר הסכם ממון – איך הוא נקבע?

הסכם ממון הוא אחד ההסכמים החשובים והפופולאריים ביותר כיום, בין אם מדובר על הסכם ממון על דירה או נכס משמעותי אחר. הסכמי ממון נחתמים על ידי בני זוג בעת שהם יוצאים לדרך חיים משותפת. בליווי עורך דין מומחה בענף ינוסח ההסכם וייחתם על ידי שני הצדדים. כאשר המטרה היא אחת ויחידה – להפריד את הפן הממוני מהשותפות הזוגית, ולמנוע הפרעות צדדיות ליצירת הקשר ולהקמת המשפחה. כך יכול בן זוג שצבר ממון או שיש לו נכסים לשמור על הזכויות שלו. כך ניתן לתכנן מראש מצבים שונים ולהחליט על הזכויות של כל אחד מהצדדים במקרה של פרידה או גירושין.

כמה יעלה לנו ההסכם?

יש בתחום עריכת הדין מחירונים. לכל עורך דין יש מחירון משלו אשר קובע מהו שכר הטרחה שהוא יקבל מהלקוחות שלו עבור השירות שהוא מספק להם. גם עבור עריכת הסכם ממון יש מחיר מסוים אשר נקבע על ידי עורכי הדין באשר הם. אין מחירון רשמי וכל עורך דין במקצועו יכול לקבוע את המחיר שהוא גובה תמורת עריכת הסכם הממון. עוד יש לציין כי בהתאם למורכבות ההסכם ולפי כמות העבודה שיש סביב עריכת ההסכם כך המחיר יעלה אף הוא. כך שאם יש לבני הזוג רכוש רב או הרבה נכסים, אם הם בעלי עסק משלהם או כל נתון נוסף שהופך את ההסכם למורכב יותר, כך גם המחיר יהיה גבוה יותר. נקודה נוספת היא אישור של בית המשפט או אישור נוטריוני להסכם – גם הוא יהיה כרוך בתשלום ייקר את הסכם הממון שלכם.

המחיר והתמורה של ההסכם

כן, מחיר של הסכם ממון עשוי להיות הוצאה. אבל הוא מספק לכם שלווה ושומר על הזכויות שלכם במערכת היחסים. כמו כן ההסכם יכול לחסוך עוגמת נפש רבה בעתיד. למידע נוסף ומציאת עו"ד מנוסה בתחום היכנסו לאתר https://www.ganor.co.il/.