ריענון שנתי למלגזות

נהגי מלגזות ברחבי הארץ, צריכים לעשות קורס רענון מלגזה אחת לכמה זמן. על פי חוק ארגון הפיקוח על העבודה, הדרכת העובדים הינה חובתם של המעסיקים. אז איפה תוכלו לעשות את ריענון בנהיגת המלגזה שלכם וכמה זמן לוקח?

ריענון שנתי למלגזות 

כל נהג מלגזה, צריך לעשות ריענון נהיגה. זהו אחד מהכלים היותר מורכבים לתפעול, כך שמי שנוהג במלגזה, צריך להיות ערני יותר לכלי שבו הוא נוהג. 

בכל שנה, מתבצע ריענון נהיגה לנהגים וכדי למצוא את המקום הטוב ביותר לעשות זאת, חפשו ברשת אחר האתרים הרלוונטיים, אשר מספקים שירות זה למפעלים ובעלי עסקים.

מה שרציתם לדעת על מלגזה 

מלגזות הן כלי רכב מיוחדים הדורשים הכשרה להפעלת בטיחות וביעילות. משרד התחבורה מספק סטנדרטים והנחיות להכשרה כזו, כולל הדרכה פורמלית עם הכשרה מעשית והערכה מעשית המסתיימת בהסמכה. 

מפעיל מלגזה אינו רשאי להפעיל מלגזה כחוק ללא פיקוח – עד לסיום ההכשרה על כלי לא פשוט זה. חשוב לעשות זאת רק בחברות המורשות על ידי משרד התחבורה.

הכשרה למפעיל מלגזה 

רוב ההכשרה למפעילי מלגזות, מתרחשת בעבודה עצמה, זאת לאחר שכבר התקבלו לעבודה. מדריך מנוסה ומוסמך, יראה לעובדים כיצד להפעיל מלגזה בבטחה ובמיומנות ולנווט בה ברחבי החלל במקום העבודה. 

מפעילי מלגזה עם ניסיון בעבודה קודמת, עשויים לדרוש פחות הכשרה, במיוחד אם יש להם ניסיון בענף דומה.

אישורים 

מעסיקים רשאים להעסיק מפעילי מלגזות בכניסה המתכוונים לתת חסות להכשרתם ולהסמכתם. קיימים מספר אישורים מקוונים ובמכללות קהילתיות או בבתי ספר טכניים. 

לפעמים, מפעיל מלגזות עשוי לרצות לקבל הסמכה נוספת לאחר שכבר נשכר ללמוד יותר על עבודתו, להיות מדריך בהדרכת מלגזות ולהגדיל את פוטנציאל הקידום שלו.