טונר למדפסת

כדי למצוא את הטונר המתאים למדפסת שלכם, חשוב להבין קודם איזו מדפסת אתם מחזיקים. טונרים למדפסות, קיימים במבחר בלתי נגמר של דגמים ומינים, אותם תצטרכו להתאים באופן מדויק למדפסת שלכם.

טונר למדפסת 

לא פעם, בהיותי מוכר בחנות של מוצרי משרד, היו באים אלי לקוחות ומזמינים טונר שנראה להם מרשים. במקרים רבים, הם גם היו חוזרים בטענה שהוא לא ממש מתאים לסוג המדפסת שלהם. בדיוק בשביל מקרים כאלו חשוב לדעת מה אתם קונים.

התאמת טונר למדפסת שלכם, תגרום לביצועים הרבה יותר טובים ולקצב הדפסה מדהים. אם אתם לא ממש יודעים כיצד מתאימים טונר או דיו למדפסת הייחודים שלכם, אני ממליץ לקרוא את הוראות היצרן להתאמת הטונר הנכון.

ההבדלים בין טונר למדפסת לעומת דיו 

ישנם הבדלים רבים בין טונר לדיו, החל מתהליך ההדפסה וכלה בסוג המחסנית שתתאים למכשיר שלכם. אומנם הדיו הוא סטנדרטי ברוב מדפסות הזרקת הדיו הביתיות המקובלות, אך מדפסות הלייזר תלויות בטונר ובלייזרים לצורך הפלטן. 

בהתחשב בכך שהם מבוססים על טכנולוגיה ייחודית משלהם, תגלו שיש להם גם יתרונות וחסרונות ייחודיים משלהם.

הדפסת לייזר – מה זה? 

הדפסת לייזר, נחשבת לעתים קרובות לשימושית יותר במשרדים ועסקים גדולים יותר, אך היום, הטכנולוגיה נעשתה נפוצה יותר. 

מדפסות לייזר הבנויות לטפל במחסניות טונר יעילות נגישות יותר ויותר מדי שנה, הודות לשיפורים מתמשכים, שוק מדפסות מגוון אשר בנוסף – מגוון הצרכנים עם הדרישות הייחודיות שלהם.

אם אינך מכיר עד כמה יעילות ותכליתיות מדפסות לייזר יכולות להיות, כדאי מאוד להכיר טוב יותר את הטכנולוגיה הזו. 

מהי מדפסת הזרקת דיו? 

מרבית המדפסות הצרכניות של דיולנד המשתמשות במחסניות דיו, מכונות מדפסות הזרקת דיו. בעוד שדיו בנוי אחרת מאחרים, כולם תלויים בבסיס נוזלי ובסוג צביעה כלשהו. עבור משתמשים ביתיים רבים, זהו הסטנדרט המוכר. מדפסות הזרקת דיו, בעצם, הופכות את ההדפסה הביתית לנוחה ומהירה יותר.

לא ממש מצליחים להסתדר עם סוג הדיו או הטונר שאתם צריכים, חפשו אחר מדריך מדפסות לשנת הייצור של המדפסת שלכם וקראו שם על כך.