אמיר פרלמן: קורס צ'י קונג אונליין – האם הוא אפקטיבי

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר תורות מן המזרח הרחוק שמגיעות לעולם המערבי, זאת בשל ההכרה של האדם המערבי בחשיבות לחיים יותר שלווים, רגועים והכרה יותר טובה של עצמנו. הצ'י קונג שם דגש על אנרגיית החיים, האנרגיה שקיימת בכולנו, שאנחנו יכולים ללמוד איך להזרים אותה, להעצים אותה, להשקיט אותה, להשתמש בה לפי רצוננו ובכך נוכל להפוך להיות מאסטרים על הגוף שלנו. כל זה ועוד ניתן ללמוד בקורס אונליין שלנו, קורס צ'י קונג שמלמד אותך מהיסודות ועד למצב שאתה יכול להיות מאסטר בצ'י קונג ולפתוח קבוצות ולהדריך בעצמך. אז הרבה שואלים אותי אם הוא אפקטיבי, ואיך אפשר ללמוד באמת לעומק דרך האונליין. במאמר זה אנסה לענות על השאלות וכמובן ניתן גם לפנות אליי בפרטי לדיוקים נוספים.

ללמוד באונליין – היתרונות

היתרון העיקרי של קורס צ'יקונג אונליין עם אמיר פרלמן הוא שאתה לא מחויב לזמן של השיעור, כמובן שכדאי להגיע לזמן ולעשות את זה יחד עם כל הקבוצה, ככה גם אפשר לשאול שאלות, אך כאשר השיעור מוקלט אתה יכול להשלים את השיעור בזמן שנוח לך, ולפי הלוז שלך. בנוסף לימודים דרך האונליין מאפשרים לך ללמוד מהמורים הטובים ביותר מהבית, ללא צורך בנסיעות, כך גם אם אתה גר במרחק רק, אתה יכול כיום ללמוד את הצ'י קונג דרך הבית. ישנם יתרונות נוספים, מוזמנים להעמיק בהם באתר שלי.

ללמוד באונליין – חסרונות

אמנם אין הרבה חסרונות באונליין, אך החיסרון העיקרי הוא הקשר האישי עם המורה, שנוצר במפגש פרונטלי. אך מכיוון שאני מודע לחסרון זה, הקורס שלי בנוי על קשר אישי גם דרך הזום, כך שתמיד ניתן לפנות אליי עם שאלות, ודיוקים נוספים ואני תמיד זמין ושמח לענות על כל שאלה.

אמיר פרלמן מסביר על צ׳י מגן הלכה למעשה – איך זה עובד?