יועץ משכנתאות

הדרך לקניית דירה ראשונה היא בדרך כלל לא קלה ולא פשוטה. רק מי שהצליח לצבור הרבה מאוד כסף ויש לו את כל הסכום הנדרש במזומן, אכן מסוגל לרכוש דירה בלי להזדקק לקבלת משכנתא או הלוואה. אך לא נוכל להתעלם מהעובדה כי רוב רובם של רוכשי הדירות נאלצים לקחת משכנתא לשם כך. זוהי למעשה הדרך היחידה אשר מאפשרת להם לרכוש את הדירה שלהם.

משכנתא זה דבר פשוט?

אז אנחנו למעשה מציעים לקחת משכנתא מהבנק או אפילו מחברה חוץ בנקאית. אך האם זה באמת דבר כל כך פשוט? האם כל מי שרוצה לרכוש דירה יכול בפשטות לגשת אל הבנק או אל חברה חוץ בנקאית ולקבל משכנתא? אז זהו שהסיפור הוא לא כל כך פשוט. מדובר למעשה בדבר ממש מורכב אשר דורש הרבה הכנה, הרבה ניירת ויכולת החזר גבוהה מאוד של ההלוואה.

האזרח הפשוט שהמשכורת החודשית שלו היא לא בשמים, עשוי למצוא את עצמו נדחה וחוזר בפנים חפויות ובידיים ריקות מהבנק. הוא לא יקבל דבר בגלל שהוא לא באמת יכול לעמוד בהחזרים או שהבנק אינו מוכן לסמוך על כך כי הוא אכן יוכל לעמוד בהחזרים הצפויים ועל כן הבנק לא מוכן לסכן את כספו.

פונים אל יועץ משכנתאות

חשוב להכיר את תפקידו של יועץ משכנתאות. הוא האיש אשר עשוי לסייע ולנווט את הדרך של הלקוח המבולבל בדרך לקבלת המשכנתא המיוחלת.

המשכנתא שתתקבל תהיה בסופו של דבר המשכנתא הכי מתאימה ללקוח, לצרכים שלו, ליכולות ההחזר שלו ולמה שהוא צריך על מנת לקבל את המשכנתא הרצויה.

ברור כי ללא עזרתו של יועץ המשכנתאות לא תמיד ניתן יהיה לקבל את המשכנתא הרצויה ועל כן שווה לשלם על שירות כזה.