מיקור חוץ מהודו

הודו תמיד הייתה נושא חם לדיון. בין אם מדובר באוכלוסייה, דת, תרבות מגוונת ופסטיבלים, או מיקור חוץ כמו פיתוח תוכנה ועסקים שונים. בהיותה ארץ ההזדמנויות, הודו תמיד קיבלה תשומת לב מצד יזמים ברחבי העולם.

מיקור חוץ מהודו 

אפילו ענקיות הטכנולוגיה המובילות כמו מיקרוסופט, גוגל, חברת פורד מוטור (FMC), סיסקו ואמריקן אקספרס (AMEX), עושות שירותי IT באמצעות מיקור חוץ מהודו. והסיבה היא די פשוטה, להודו יש את המשאבים הנדרשים כדי למלא את הדרישות הגוברות של תעשיית התוכנה.

הודו מספקת שירותים חסכוניים אך איכותיים והפכה כעת למערכת תמיכה עבור מרבית חברות התוכנה בעולם המערבי. כתוצאה מכך, הודו שלטה בשוק מיקור החוץ העולמי בשנת 2018 עם נתח של 67%.

שווי תעשיית מיקור חוץ בהודו 

שווי תעשיית ה- IT ההודי מוערך ביותר מ -150 מיליארד דולר, עם צמיחה של 10-15% בשנה. כן, גם אנחנו חושבים שזה מסיבי ועוצמתי.

המספר עצמו מספיק, בכדי להבין מדוע רוב החברות עושות מיקור חוץ בהודו . אך לאחר שנת 2018, המדינה חווה פריחה גדולה בתחום ה- IT, שהובילה לצמיחה חסרת תקדים, והפכה אותה לבחירה הראשונה לשכור מפתחים לתפעול תוכנה.

רכישת כישרונות ומאגר עצום של אנשי מקצוע 

בהיותה המדינה השנייה המאוכלסת ביותר בעולם, בהודו יש מאגר עצום של אנשי מקצוע צעירים ובעלי הכשרה טובה.

הודו קיבלה את אחת מבריכות הכישרונות הגדולות בעולם. הפיכתם למפתח אפליקציות אינטרנט או מובייל היא אחת מאפשרויות הקריירה הרווחיות ביותר במוחות הצעירים של הודו.

לכן, אם אתם חושבים ברצינות על מיקור חוץ באחת ממדינות העולם, נראה שהודו נמצאת כבר בפסגה ולא סתם רוב החברות הגדולות בעולם מניעות בה את עתידם וקידומם.