מתי נצטרך עורך דין תאונות דרכים

הרבה פעמים עולה שאלה, מתי בדיוק אנחנו נצטרך להיעזר בשירותיו של עורך דין. האם כל סיטואציה בה אנחנו עומדים דורשת את שירותיו של עורך דין, או שמא יש מצבים בהם אנחנו יכולים להסתדר גם בלעדיו. 

בדרך כלל, נהוג לקחת עורך דין בשני סוגים של סיטואציות. סוג אחד זה כשרוצים לספק למצב הכשר משפטי. נניח, אם חותמים חוזה אז מביאים עורך דין שינסח אותו וכך דואגים שכל הסעיפים אכן יעמדו בתנאים משפטיים שונים. סוג שני של סיטואציות, זה כשעומדים בפני חקירה, תביעה משפטית, מצבים בהם עורך דין אמור לייצג אותנו, בין אם זה מול המשטרה, בבית המשפט או מול גורמים אחרים. 

לכן עולה שאלה, מתי אנחנו נצטרך להיעזר, למשל, בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ. יש מצבים בהם אנחנו מעורבים בתאונה, שאין בה נפגעים בגוף ובנפש, הפגיעות היחידות הן בכלי רכב, ואז עולה שאלה, האם אנחנו צריכים במצבים כאלה לשכור את שירותיו של עורך דין או שאנחנו יכולים לסגור את זה ביבינו לבין הנהג השני. 

מתי נעדיף לפנות אל עורך דין?

בעיקרון, לא כל מצב מחייב לפנות אל עורך דין תאונות דרכים. נכון לפנות אליו כשאנחנו נמצאים במצב בו המשטרה מעורבת בעניין, זה קורה כשיש נפגעים בגוף או ברכוש, כשיש חשד לעבירות תנועה, רשלנות או דברים אחרים. 

כמו כן, זה נכון לפנות אל עורך דין אושיק אליהו למשל עו"ד תאונות דרכים כשמדובר על תאונה בה מעורבים נהגים אחרים, ואנחנו הצד הנפגע. על מנת לקבל את מה שמגיע לנו, מוטב לשכור עורך דין שידע לייצג את האינטרס שלנו, ידע להציג את העמדות שלנו בתהליך וכך הזכויות שלנו לא ייפגעו בשום שלב.