איך עושים החזר מס?

האם יצא לכם לשמוע פעם חבר או בן משפחה מספר  איך "קיבל החזר מס גדול שאפשר לו לצאת לחופשה/ לקנות מכונית או לשפץ את הבית"? סיפורים כאלה אינם דמיוניים ויכולים לקרות גם לכם, זאת אם תדעו למלא בקשה להחזר מס ובעיקר אם תעזרו באנשי המקצוע כדי לקבל בחזרה את מה שמגיע לכם. 

אבל מה זה אומר החזר מס? 

החזר מס הוא סכום כסף שמגיע לאדם ששילם יותר מידי מיסים ביחס להכנסתו החודשית. רבים התושבים שמשלמים מס בגובה מסוים אך שאינו תואם את ההכנסות החודשיות שעלולות להשתנות. כך למשל, מי ששילם 750 שקלים בחודש למס הכנסה בתחילת השנה בה הרוויח משכורת של 10,000 שקלים ברוטו, ממשיך לשלם לאורך כל שנת המס את אותו הסכום, גם אם משכורתו ירדה ל 8,000 שקלים. ההפרש בין המס שיש לשלם על ה8,000 לעומת ה 10,000 הוא החזר המס שעל התושב לקבל מהמדינה. 

כיצד עושים החזר מס מהר?

זה נכון, מי שירצה לבדוק את הזכאות להחזרי מס יוכל לגשת אל סניף מס ההכנסה הקרוב לביתו ולהתחיל למלא טפסים להחזר מס ובד בבד לאסוף ולצרף מסמכים רלוונטיים. עם זאת הפעולה עלולה להיות מפרכת עבור מי שאינו בקיא בתחום ויודע באמת איך עושים החזר מס מה שמוביל רבים לפנות אל חברות שמבצעות ההחזרי מס. 

חברות מומחיות יכולות לענות עבורכם על כל השאלות הדרושות לבירור ההחזרים כמו מקום מגורים, מצב משפחתי, מקומות עבודה ששיניתם, תארים שרכשתם וכולי ולמלא עבורכם את הבקשה תוך ביצוע כל הבירורים האפשריים כך שתקבלו את ההחזר במלואו. 

בשל כך רבים מעדיפים להעביר את הבדיקה למומחים תוך תשלום  אחוז קטן מההחזרים דמי עמלה לחברה שביצעה את הבירור. אז זה הזמן לבדוק האם אתם זכאים להחזרי מס.