מדרסים מכבי – מה זה אומר בעצם?

כל אחד מאזרחי ישראל, חייב להחזיק ברשותו ביטוח בריאות ממלכתי. כלומר הוא חייב להיות חבר אחת מקופות החולים, לשלם לה מדי חודש עבור ביטוח בריאות, וכך הוא יכול ליהנות מטיפולים ושירותים במחירים מסובסדים. 

מעבר לטיפולים ולשירותים השונים שהוא מקבל דרך הקופה, הרי שהוא יכול בעזרת ביטוח בריאות ממלכתי, גם לרכוש מוצרים שונים, רפואיים, שנדרשים עבורו דרך חנויות ומכונים שעובדים עם קופת החולים בה הוא חבר. למשל, אם הוא זקוק למדרסים לרגליים, הרי שהוא יכול לפנות אל מכון שמייצר ומשווק מדרסים ועובד עם קופת החולים שלו. בדקו על מדרסים מכבי למשל.

לכן, כל מי שחבר בקופת חולים מכבי, ירצה לרכוש מדרסים במקומות שעובדים עם הקופה. אלה יכולים להיות מכונים וחנויות פרטיות לגמרי, כאלה שאינן שייכות לקופת חולים של מכבי או לכל קופה אחרת, אך הם עובדים עם הקופה, במטרה לאפשר ללקוחות שלה ליהנות ממחירים מוזלים. כמובן שזה עסק משתלם גם לקופה וגם לחנות, כשהלקוח בעצמו מרוויח כאן אפשרות ליהנות ממחירים מוזלים עבור מוצר שיכול לעלות לו הרבה יותר. 

כיצד רוכשים מדרסים דרך מכבי

יש שתי אפשרויות בעיקרון. אפשרות אחת היא לבקש ממכבי שיפנו אתכם אל מכון כמו באתר https://ariel-orthopedic.co.il או כל מקום אחר שמוכר מדרסים ועובד עם הקופה. זה יכול להיות מקום ששייך למכבי וזה יכול להיות מקום אחר, כאמור כזה שאיננו שייך לה. אפשרות שנייה, היא לפנות באופן ישיר לחנות או למכור, על סמך ידע אישי. 

חשוב לבדוק מה בדיוק מציעים לכם, באילו תנאים ועד כמה המקום נחשב איכותי, לא רק בכל הקשור לעלויות אלא גם בכל הקשור לאיכות המוצר. כך תיהנו ממוצר איכותי בתנאים טובים, עלות נמוכה, ותוכלו להפיק ממנו תועלת רבה.