תמרור נכה עם מספר הרכב

כאשר אדם מוגדר כנכה על פי חוק, הוא זכאי לחנות בחניית נכים. מדובר על חניה ייעודית השמורה מראש לאדם שיש לו תו נכה. חנייה של אדם שאיננו נכה בחניית הנכים תגרור אחריה כנס כספי. בעוד שחניות הנכים במקומות הציבוריים רלוונטיות לחנייה עבור על נכה באשר הוא, הרי שמדובר על ביתו הפרטי של הנכה, מקום העבודה שלו או כל מתחם שהוא נוכח בו באופן קבוע, לא פעם עליו לדאוג לחנייה קבועה עבורו שתהיה שייכת אך ורק לרכב שלו. כלומר, לא די לסמן חניה מעין זאת בסימון חניית נכים בלבד שכן אז, כל נכה בעל תו נכה יוכל לחנות בה. במקרה הזה, חשוב מאוד לרכוש תמרור נכה עם מספר הרכב.

מהו תמרור נכה עם מספר הרכב?

תמרור נכה עם מספר הרכב הוא שלט אשר מורה כי מדובר על חנייה השמורה לרכב נכה שמספרו ספציפי. כלומר, על אף שמדובר על חניית נכים, היא איננה רלוונטית עבור כל אדם הנושא תו נכה, אלא רק עבור הנכה בעל מספר הרכב המדובר. הצבתו של תמרור מעין זה בסמוך למקום חנייה, מאפשר לאדם נכה לשמור את החנייה עבורו באופן ספציפי ולא לאפשר לאף אדם בעל תו נכה אחר לחנות בחנייה שלו. כמובן שחשוב מאוד לרכוש שלט בולט מאוד, אשר לא משאיר מקום לטעויות. 

כיצד תבחרו תמרור נכה עם מספר רכב?

בכדי לשמור את מקום החנייה בצורה הטובה ביותר לאדם נכה, יש לבחור שלט באתר https://www.yolles.co.il, אשר עשוי מחומר איכותי ומכיל את הכיתוב הרלוונטי בצורה ברורה מאוד, שמבהירה היטב שמדובר על חנייה השמורה לרכב נכה ספציפי. כמו כן, כדאי לבחור בשלט שניתן לצרף לעמוד עומד וזאת בכדי שהוא יהיה בולט יותר ודומיננטי יותר.