למה כרטיס ביקור דיגיטלי דרוש גם לעסק שלכם? 

מנהלים את אותו עסק כבר שנים? ברור לכם שכרטיסי ביקור מודפסים כבר לא רלוונטיים לקידום העסק ואתם תוהים מה בכל זאת כדאי לעשות? אם כך, חשוב שתדעו שעל כרטיס ביקור דיגיטלי לא מומלץ לוותר. ראשית, צאו מנקודת הנחה שרוב המתחרים שלכם כבר הפיקו לעצמם כרטיסי ביקור דיגיטליים ולכן, אם אתם רוצים לעמוד בתחרות, גם אתם צריכים כרטיס כזה. שנית, הכרטיסים האלה מאוד יעילים ובעזרתם אתם יכולים לשווק את העסק שלכם בקלות. אפשר לקשר את הכרטיסים האלה לרשתות חברתיות, לשלוח אותם בהודעות SMS ובאפליקציות שונות, כך שהיעילות שלהם מאוד גבוהה. 

איך לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי?

מה שלא כל בעלי העסקים מבינים כשהם רוצים להכין לעצמכם כרטיסי ביקור דיגיטליים, זה שיש משמעות אדירה לעיצוב של הכרטיסים הללו. נסו לשים את עצמכם בנעלי הלקוח הפוטנציאלי שמקבל כרטיס ביקור דיגיטלי. אתם תראו שמרוב עודף כרטיסים כאלה שהלקוח מקבל, הוא צריך לעשות סינון. לכן העיצוב של הכרטיס חשוב מאוד ולכן השאלה איך נתפוס את העין ואת תשומת הלב של הלקוח זו שאלה מהותית. משמעות הדברים היא שכאשר מעצבים כרטיסי ביקור דיגיטליים צריך לשים לב לצבעים שבהם שבוחרים, לגופן שאיתו כותבים וגם, כמובן, לאינפורמציה שרוצים להעביר. הרעיון הוא לתת כמה שיותר אינפורמציה ודרכי תקשורת עם העסק שלכם אך מצד שני, חשוב שהכרטיס לא יהיה עמוס מידי. 

כמה זה יעלה? 

בדרך כלל כרטיס ביקור דיגיטלי זו לא הוצאה כלכלית מאוד גדולה כך שאין סיבה לחשוש. יש תשלום חד פעמי על עיצוב הכרטיס ובהמשך, לרוב, יהיה תשלום חודשי על האחסון שלו, אך המחירים אינם גבוהים מידי. למעשה, אתם תראו שבעזרת כרטיס כזה עוד ועוד לקוחות יפנו אליכם, כך שתחזירו את ההשקעה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. צאו מנקודת הנחה שאם אחרים עושים זאת, הם יודעים למה, ולכן הגיע הזמן שגם אתם תצטרפו לחגיגה. הלקוחות שלכם מצפים לקבל מכם כרטיסי ביקור כאלה, אז למה שלא תעשו זאת כבר ברגעים אלו ממש?