סדנת מכירות לעסקים

בכל עסק מתמודדים עם עניין המכירות. דומה שמכירות הוא אחד האתגרים הקשים ביותר שצריך לדעת איך לעמוד מולו. בבתי עסק רבים יודעים כיצד לייצר ואיך לתת שירות, מציעים מענה מעולה ומעוניינים לתת ללקוחות את המיטב. אבל גיוס לקוחות ומכירה הוא עניין שרבים נופלים בו. ואין פלא בכך. קיימת תחרות קשה כל כך בין אנשי עסקים בתחומים רבים, מה שמציב את אנשי המכירות מול מציאות קשה מאוד. ואם אין מכירות בכמות מספקת – אין עסק… אין מנוס כי אם ללמוד דרך האתר של ניר אידלמן איך להגדיל מכירות וכיצד למנף את העסק בפעילות ממוקדת באופן מקצועי ביותר.

להקנות לאנשי המכירות את היכולת

נכון, יש אנשים שנולדו עם יכולת מפותחת של שכנוע ומכירה. אבל לא הרבה כאלו יש בנמצא. ואם בעל עסק מעוניין למכור בהיקף מספק לפי רמת הפעילות שלו, עליו למצוא דרך להגיע אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי ולהתחיל למכור לו. כדי לעשות את זה צריך כמובן לבחור אנשי מכירות מתאימים. אבל בכך לא די. מלבד זאת חשוב לזכור כי היכולת למכור הינה יכולת נרכשת. יכולת שאפשר ללמד אותה ולהנחיל אותה לצוות אנשי המכירות.

איך עושים את זה?

בעלי עסקים רבים כבר הפנימו שאם הם רוצים למכור יותר הם צריכים להשקיע באנשי המכירות. להקנות להם כלים מקצועיים ויעילים מאוד, וכך להפוך אותם לאפקטיביים פי כמה. כיצד עושים את זה? באמצעות סדנת מכירות לעסקים. סדנה למכירות עם ניר אידלמן הינה סדנה מיוחדת שמועברת על ידי צוות מאמנים עסקיים. אלו פוגשים את צוות המכירות ומעבירים להם סדנה ממוקדת אשר המטרה שלה הינה לשפר את יכולת המכירה שלהם, וללמד אותם כיצד להתמודד מול הלקוח ואיך להצליח לשכנע אותו לחתום על עסקה ולשלם.