אלעד עדן עקץ תיירים ועולים חדשים, כך הם נאבקו בחזרה

מדי שנה מגיעים לישראל לא מעט תיירים ועולים חדשים הן לצורך התיישבות קבועה בישראל והן לצורך ביקור בישראל, מפגש עם בני משפחה המתגוררים בישראל, בילוי, הנאה וחופשה. עולים חדשים או תיירים אשר מגיעים לארץ לתקופות ארוכות יותר או פחות, מחפשים כמובן פתרון מגורים איכותי אשר יאפשר להם להתגורר בישראל בפרק הזמן שהם עתידים להישאר בה בצורה טובה ונוחה. הרצון של אותם תיירים ועולים חדשים להתגורר במקום איכותי ונוח פרק הזמן שבו הם עתידים לשהות גורם להם לחפש עוד בטרם הם מגיעים לישראל דירה כלשהי שתענה על הצרכים שלהם. כך לא מעט תיירים ועולים חדשים הגיעו לחברה של אלעד עדן אשר עוסקת בתחום השכרת דירות בישראל לצעירים לרבות תיירים ועולים חדשים.

כיצד אלעד עדן עקץ תיירים ועולים חדשים?

אחת מהחברות של אלעד עדן מציעה דירות להשכרה בישראל, במיוחד עבור תיירים ועולים חדשים. מדובר על דירות מרוהטות במיקומים אטרקטיביים. לא מעט תיירים הגיעו לחברה של אלעד עדן דרך חיפוש דירת מגורים בישראל לפרק זמן כלשהו באינטרנט, עוד בטרם הם הגיעו לישראל. חלק מהם שילמו מקדמה או את הסכום המלא על הדירה עוד בטרם הם הגיעו לישראל אולם, כאשר הגיעו לישראל התברר להם כי בחברה של אלעד עדן טוענים שלא קיבלו את התשלום על הדירה על אף שהוכיחו כי בוצעה העברה בנקאית אודות הסכום המדובר. כאשר החברה דרשה מהתיירים לשלם הם מצאו את עצמם מסרבים לעשות זאת ומשוטטים בישראל מהוסטל להוסטל. אך כאן לא תמו המעשים של אלעד עדן וחברת הנדל"ן שלו ולא פעם הוא תבע סכומי עתק מתיירים או עולים חדשים שהתגוררו פרק זמן בדירה כלשהי שלו וזאת בשל העובדה שלטענתו הם השאירו דירה במצב לא טוב, מה שבהחלט לא היה נכון. עולים חדשים ותיירים רבים מצאו עצמם נעקצים על ידי אלעד עדן וחברות הנדל"ן שלו.

כיצד התמודדו תיירים עם העוקץ?

מכיוון שכמה תיירים נפגעי אלעד עדן העלו לרשת מידע אודות חברת הנדל"ן של אלעד תוך כדי שהם מזהירים כל אדם שמעוניין לשכור דירה שלא לעשות זאת באמצעותו, הרי שהצטברו לא מעט סיפורים של תיירים על כך שנעקצו בידי החברה. מעבר לאזהרות אודות החברה, לא מעט מהתיירים אף מנהלים תביעות כנגד אלעד עדן.