חוזרים מרילוקיישן בחו"ל? יתכן ואתם זקוקים לתכנון מס

לא מעט ישראלים עשו בשנים האחרונות רילוקיישן, מעבר אל מדינה אחרת לצורכי עבודה, ומבקשים לחזור לישראל, בין אם זה בגלל שהחוזה שלהם הסתיים, בין אם זה בגלל שמקום העבודה החליט שהתפקיד שלהם בחו"ל הסתיים, וכעת עליהם לחזור ולעבוד מהארץ, ובין אם זה מסיבות אחרות. 

כשיוצאים לרילוקיישן וכן כשחוזרים ממנו, צריך לבצע שורה של פעולות על מנת להתכונן לתהליך בצורה נכונה. בין אם זה מבחינת מגורים, רכב, מוסדות חינוך, ועוד. הפעולות הנ"ל צריכות להתבצע כמה שיותר מהר, על מנת שיהיה ניתן לבצע את התהליך בצורה מסודרת, מאורגנת, באופן שיאפשר כניסה מהירה לתפקיד והשתלבות מהירה במקום, וכן חזרה מהירה לארץ, כשהתפקיד בחו"ל מסתיים, קראו עוד באתר https://koren.lawyer

אם גם אתם חוזרים מרילוקיישן בחו"ל, הקפידו לבדוק, בין היתר, כיצד עליכם לשלם מס הכנסה. העניין הוא מאחר ובמהלך התקופה שעבדתם בחו"ל, שילמתם בצורה מסוימת את המס שלכם, בין אם זה בארץ ובין אם זה במקום בו התגוררתם, הרי שעם חזרתכם לארץ, בוודאי אם אתם חוזרים באמצע השנה הקלנדרית, הרי שתצטרכו לבצע תכנון מס בעזרת אנשי מקצוע, על מנת שלא תשלמו מס כפול. 

מי יכול לעזור לכם?

על מנת לבצע תכנון מס בצורה נכונה, אתם צריכים להיעזר בשירותיו של עו"ד בענייני מיסוי בינלאומי שמתמחה בדיני מסים ויודע כיצד לעבוד עם עובדים שחוזרים מרילוקיישן, מול רשויות המס השונות. אותו עורך דין ידע לבצע עבורכם תכנון מס נכון, מדויק וחוקי כמובן, על מנת שתוכלו לקבל החזרים וכן לשלם פחות מס ממה שאתם משלמים או חושבים שעליכם לשלם. 

רצוי מאוד ליצור קשר עם עורך דין בתחום, כמה שיותר מהר, זאת על מנת שהוא יוכל לעזור לכם בהקדם, כך גם תהליך החזרה שלכם לארץ יהיה הרבה יותר מהיר, הרבה יותר קל, ולא תידרשו להוצאות כספיות גדולות. בעזרת איש מקצוע מתאים, תוכלו גם לפרוס את התשלומים באופן הרבה יותר נוח, כך הנחיתה שלכם בארץ תהיה הרבה יותר קלה, הרבה יותר נוחה מבחינה כלכלית ותוכלו לתכנן טוב יותר את העתיד שלכם.