השוואת חבילות סליקה לעסקים

ההוצאות הנלוות לצרכים שונים הן גבוהות ולכן כל בעל עסק עושה כל שניתן כדי לצמצם את ההוצאות ולהתחבר לספקים המציעים עלות שהיא נמוכה ככל האפשר.

השוואת חבילות סליקה לעסקים

בנושא חבילות סליקה, הלקוח יכול לבחור בין עבודה ישירה עם חברות האשראי כמו ישראכרט, ויזה כאל, לאומיקארד, אמריקן אקספרס או דיינרס, תוך שימוש באחת מהן כסולקת של כל חברות האשראי האחרות כך שבית העסק יוכל לכבד את כל סוגי כרטיסי האשראי, דבר שישרת כל לקוח על פי  סוג הכרטיס הנמצא ברשותו, קראו עוד בנושא בלינק.

אפשרות נוספת היא עבודה נפרדת עם ספק של מסוף ועם ספק של סליקה ואפשרות שלישית היא לעבוד עם חברה המספקת פתרון משולב של ספק וסליקה לנוחות מרבית.

לכל אחד מספקים הללו יש תנאים מיוחדים ובעל עסק המעוניין ליצור התקשרות ראשונית ובמיוחד אם הוא עסק חדש שאינו מבין הרבה בתחום זה, בוחן את כל האפשרויות הן לגבי העלויות והן לגבי התנאים הנלווים. הדרך הנוחה ביותר היא לבצע השוואת חברות סליקה באתר צ'קבוקס ובהתאם לכך להחליט.

תנאים של ספקי המסוף והסליקה השונים 

השוני בין הספקים השונים הוא בעלויות של עמלות הסליקה, כאשר מדובר בהיקפים מסחריים נרחבים ההבדלים הכספיים בסך העמלות החודשיות והשנתיות הם משמעותיים.

בנוסף לכך, חלק מהספקים מציעים עמלת ניכיון בגיל תשלומים, עלויות שונות אם התשלומים בבנק מועברים בכל יום, אחת לשבוע או אחת לחודש. קיימים ספקים שמחייבים עבור הקמת המערכת ואחרים שאינם מחייבים עבור ההקמה.

מערכת דוחות מפורטים 

לאור הפעילות הענפה באמצעות כרטיסי האשראי, מסוגלת המערכת להפיק דוחות ייחודיים המרכזים את כל הנתונים של תעבורת המידע, באמצעות כל אחד מכרטיסי האשראי ובכך לסייע בהתנהלות הכלכלית של העסק.