איך תעברו לשלב הבא בעסקים ותגשימו את החלום לפתוח חברה

בכדי לפתוח חברה אתם לא צריכים לבזבז את הזמן – יש מי שיפעל עבורכם

 

העסק שהקמתם במו ידיכם צמח והביא עבורכם רווחים נאים, מה שאומר שעשיתם עבודה נהדרת וכעת הגיע השלב הבא. לא מעט בעלי עסקים חולמים לפתוח חברה בע"מ ולגדול מבחינה עסקית, אך אינם יודעים מאיפה להתחיל. כבר עברתם מזמן את השלב הראשוני של העוסק המורשה וכעת אתם מוכנים להמשיך הלאה, אך אולי חוששים מבירוקרטיה בלתי נגמרת ומתורים ארוכים. זה לא חייב להיות כך: ליווי צמוד של עורך דין מומחה, יכול להקטין משמעותית את הטרחה שלכם בכל הליך פתיחת החברה, כך שאתם תהיו מוכנים ומזומנים להתחיל בעבודה, בתוך זמן קצר יחסית – כאשר חלק ניכר מן השלבים יתבצע באינטרנט, בליווי הפרקליט שלכם.

למה כדאי לפתוח חברה?

 

ראשית כל, הקמה של חברה בע"מ היא נכונה יותר ובעיקר "פחות מסוכנת", עבור היזמים עצמם, זאת מכיוון שחברה תיחשב בתור יישות נבדלת וייחודית בהיבט המשפטי. המשמעות היא, שבמקרים של תביעה, חלילה – לא תהיה לבית המשפט יכולת לפנות ישירות אל בעלי המניות ואל בעלי החברה באופן אישי, אלא אל החברה בתור גוף אחד. שנית, כיום ניתן למצוא שירות של הקמת חברה מקוון מה שהופך את ההליך המורכב הזה, שנחשב בעבר למסובך ומתיש – להרבה יותר נוח, אפקטיבי ומהיר.

ההיבט המשמעותי השלישי הוא כלכלי, כאשר במידה שהיזם היה ממשיך את פעילותו העסקית בתור עוסק מורשה – הוא היה צריך לשלם עד חמישים אחוזי מס מרווחיו. חברה בע"מ, לעומת זאת, יכולה להגיע לתקרה של מקסימום 23% של מס.

מהם השלבים לפתיחת חברה בע"מ?

 

הקמת החברה דורשת, בראש ובראשונה, מספר שלבים בסיסיים שהם בחירת השם לחברה, יצירת תקנון המנוסח בצורה פורמלית והמהווה את ההסכם בין בעלי המניות לבין החברה וכן בחירה של החברים בדירקטוריון – שהם אנשים הקובעים את מדיניות וניהול החברה.

לאחר מכן, יש להגיש בקשה מסודרת לפתיחת חברה בע"מ, הכוללת הצהרות של חברי הדירקטוריון, בעלי המניות, התקנון, טפסים שונים וכמובן אגרת התשלום. מדובר בבירוקרטיה לא פשוטה ולכן סיוע של עורך דין המנוסה בליווי הקמה של חברות, יידרש כאן במיוחד וייקל מאוד על התהליך.

למי כדאי להגיש את הבקשה לרישום באמצעות האינטרנט?

 

את כלל הטפסים והאישורים הנדרשים, ניתן להגיש בכמה דרכים לרבות שליחה בדואר, הגשה פרונטלית או הנחה של המסמכים בלשכה הרלוונטית. הדרך הרביעית שהיא הפשוטה וללא ספק הנוחה מכולן, היא הגשת הבקשה לרישום החברה באמצעות הרשת.

מדובר בשיטה היחידה שבאמת מבטיחה עבור מקימי החברה, רוגע ושקט באשר לטיפול במסמכים וכן את היכולת לעקוב מקרוב אחרי התהליך. ההובלה והליווי של הפרקליט שלכם, ייקלו עליכם ו"יעשו לכם סדר" בכל הנוגע למחסור באישור כזה או אחר, או ביצוע תשלומים. אל תחששו לשאול את כל השאלות החשובות עבורכם, בכדי להיות שותפים בתהליך הקמת החברה שלכם, בהליך שקוף ומובן עד לקבלת האישור להתחיל בפעילות העסקית.