להזמין חופשה במלון או בצימר? מה מומלץ יותר בתקופת הקורונה

כדאי להזמין חופשה רק אחרי שתדעו מה בדיוק מציעים לכם בקיץ הקרוב

 

רגע לפני שאתם מממשים את הזכות שלכם ליהנות מהקיץ הקרוב כמו שצריך, כדאי שתחשבו היטב על האופציות העומדות לרשותכם. נגיף הקורונה עשה שמות בשוק התיירות המקומי וגם הישראלים עדיין חוששים מהזמנת חופשות לקיץ, אפילו שזה כבר אפשרי. על מנת להזמין חופשה משפחתית עם כל בני המשפחה, או אפילו רומנטית של זוג בלבד, צריך לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים, כאשר הריחוק החברתי הוא מהראשונים שיש לשים עליהם את הדגש.

האם להזמין חופשה יהיה משתלם כלכלית הקיץ?

 

בחיפוש אחר החופשה המושלמת לחזור בעזרתה לשגרה המבורכת, רבים מהישראלים מחפשים משהו קצת שונה מהנופש המוכר ואולי גם ההמוני, של פעם. הזמנת צימרים בחד נס לזוגות שמבקשים ליהנות משהייה שקטה בשניים, או במתחם צימרים אחר בצפון כאשר מדובר במשפחה עם ילדים – יכולה להתאים מכל הבחינות האפשריות. בהיבט של המחיר, ניתן למצוא יתרונות וחסרונות, בדרך כלל, כאשר יש מי שיעדיפו מלונות בגלל חדרי האוכל השופעים ויש מי שיעדיפו דווקא צימר, בגלל אורחות הבוטיק המושקעות. בימינו, כאשר עניין חדרי האוכל הענקיים ממילא לא יכול להתרחש, נראה כי יתרון אחד של בתי המלון הצטמצם ממילא.

למה צימר עדיף מאשר מלון בתקופת הקורונה?

 

מלבד נושא הארוחות, נופש בצימר מבטיח לכם מתחם אינטימי שהוא רק שלכם. בחירת מקום לינה שמכיל יחידות בודדות, למעשה יאפשר שהייה של מספר אנשים מוגבל מאוד באותו האזור. מתחם צימרים יוקרתי לא יאפשר כניסה של מאות בני אדם כמו בבתי המלון הגדולים ומכאן שהוא יהיה בטוח יותר בתקופה זו. הקפדה על בית נופש איכותי, יבטיח לכם גם רמת ניקיון גבוהה ואתם תוכלו להרגיש הרבה יותר בנוח, בין אם הגעתם עם הילדים בכדי ליהנות בחופש הגדול ובין אם אתם מבקשים לחגוג רגעים רומנטיים והגעתם רק עם בן הזוג.

בנוסף, צימרים באזור הצפון הממוקמים בלב ליבו של הטבע, מאפשרים לנופשים בתוכם ליהנות בצורה ייחודית במהלך כל תקופת הנופש, גם כאשר יוצאים מהצימר עצמו: תוכלו לבדוק מראש אילו אטרקציות או פעילויות מתקיימות בתקופת החופשה שלכם ולהעשיר את הזמן שבו תשהו באזור.

מה כדאי להכין מראש לפני היציאה לנופש?

 

בחרתם את הצימר שלכם? עכשיו נסו לחשוב על דרכים להפוך את החופשה למהנה עוד יותר. אל תתביישו לשאול את בעלי המקום באשר למתקנים הספציפיים שהוא מכיל, לרבות התהיות הקטנות ביותר כמו הימצאות של מנגל, מכשירי חשמל או כל דבר אחר. הביאו אתכם חומרי גלם ונסו להכין לעצמכם ארוחות, במידה שאפשר. נשנושים, חומרי קריאה וכל פריט אחר שיעשה לכם טוב על הלב, יעזור להפוך את הנופש הזה לרוגע של ממש, מנוחה מהשגרה הלוחצת שתטעין אתכם באנרגיות חיוביות, כאשר תצטרכו לשוב הביתה.