הכנסה פסיבית – איך מייצרים את זה

לא מעט אנשים היו שמחים ליהנות מהכנסה פאסיבית, שתגדיל את סך ההכנסות שלהם. החיים בארץ לא זולים במיוחד, ולכן תמיד נחמד להגדיל את ההכנסה, מבלי להגדיל את שעות העבודה. למעשה, זוהי דרך נפלאה לחסוך כסף עבור טיולים בחו"ל, רכישה של רכב וכדומה. כמו כן, ישנם לא מעט אנשים, שהיו רוצים לפנות את הזמן שלהם, להפסיק לעבוד ולמעשה להסתמך לחלוטין על ההכנסה הפאסיבית שלהם. כמובן שלא ניתן לעשות זאת ביום אחד, כפי שאפשר ללמוד באתר של עמית והגר דרור, אך מי שידע לעבוד בצורה נכונה ומשכילה, יפזר סיכונים ויהיה מוכן לחשוב מעט מחוץ לקופסא, יצליח להגיע לעצמאות כלכלית תוך מספר שנים בלבד. כמובן שחשוב לזכור כי הכנסה פאסיבית יכולה להגיע במספר צורות שונות, החל מהשקעה בנדל"ן בארץ או בחו"ל, השקעה באתר אינטרנט, השקעה בבורסה וכדומה. מומלץ להימנע מהשקעה יחידה, אלא להשקיע במגוון תחומים שונים, על מנת לפזר את הסיכונים.

> עוד על הכנסה נוספת באתר של עמית והגר

הכנסה פאסיבית – טיפים למתחילים

קודם כל, כדאי להכיר את אחד מאפיקי ההשקעות הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות – השקעות נדל"ן בחו"ל. לעומת שוק הנדל"ן בארץ שהגיע כבר לנקודת השיא שלו, ניתן עדיין למצוא לא מעט מדינות, שיכולות לספק השקעות נדל"ן משתלמות ואיכותיות ביותר. כדאי לזכור כי מדובר על מוצר מבוקש במיוחד, היות וכמות האנשים בעולם רק הולכת וגדלה, ולכן תמיד יהיה צורך בנדל"ן. ערכו של הנכס נוטה לעלות עם הזמן (למדו באתר של עמית והגר דרור), ולכן מדובר על השקעה משתלמת לטווח הרחוק. כמו כן, כדאי לזכור כי הנכס יכול לייצר תזרים מזומנים שוטף, היות והמטרה היא להשכיר אותו לשוכרים איכותיים, שידאגו להעביר את שכר הדירה בזמן. 

לסיכום, הכנסה פאסיבית יכולה להוות השלמת הכנסה, או לחילופין, לשמש בתור מקור הפרנסה העיקרי. החוכמה היא רק למצוא את סוג ההכנסה הפאסיבי שהכי מתאים לכם.