השוואת מחירי אינטרנט

כדי לבצע השוואת חבילות אינטרנט בצורה נכונה בין ספקי האינטרנט השונים, יש לבצע הקבלה מדויקת לחבילת האינטרנט הנוכחית. 

אם הנפח בחבילה הקיימת מתאים ללקוח, הוא יחפש חבילה זהה אצל ספק אחר. אך אם הוא זקוק לנפח גדול יותר, הוא יחפש ספק אחר שיספק את הנפח הגדול יותר אך באותה העלות שהוא משלם כעת. 

התחרות הדינמית על כיסו של הלקוח, מאפשרת לו לבחון כמה וכמה אפשרויות, לבצע השוואות מדויקות ובסופו של דבר לבחור את האופציה האיכותית והזולה ביותר.

השוואת מחירי אינטרנט 

האופציות הן לרכוש חבילות אינטרנט המכילות נפח גלישה קטן כמו 15 מגה, נפח גלישה בינוני אשר נע בין 200-100 מגה או נפח גלישה בהיקף נרחב של 500 מגה.

בהשוואה בוחנים את נושא הראוטר, אם הספק מעביר אותו ללקוח ללא עלות או בעלות מופחתת ואת העלות של התקנת המערכת. מכלול כל התחשיב ייתן את התמונה הכוללת של העלויות מול המחירים הנוכחיים לצורך קבלת החלטה.

מבצעים מיוחדים עבור חבילות אינטרנט 

ספקי האינטרנט עושים כל שניתן כדי לקלוט לקוחות חדשים ולכן הם מציעים להם מחירים מפתים, זולים במיוחד, אשר מיועדים רק למצטרפים החדשים.

כמו כן קיימות הטבות ייעודיות לסקטורים נבחרים כמו סטודנטים וזוגות אשר שני בני הזוג התחברו לספק זהה, או לעסקים אשר יש להם צורך באינטרנט..

> קראו גם על מבצעים של חבילות פלאפון בקישור

הפרדה של תשתיות וספק אינטרנט 

במקרים רבים אפשר לפצל את ההתחברות ולבצע את השיוך לספק אינטרנט מסוים ולספק תשתיות אחר. בדרך זו מוזילים את העלויות אך יש לוודא מראש כי השניים הללו מסוגלים להתחבר ולהעביר את האינטרנט הדרוש ללקוח ללא תקלות או עיכובים, עקב העובדה שמדובר בשני ספקים ולא בספק אחד אשר אחראי על כל המכלול.