כספומט

אומנם אנו חיים בעידן שבו רוב האנשים בוחרים להשתמש בכרטיס אשראי במקום במזומן, אך עדיין ישנם אנשים שיעדיפו את השיטה הישנה. מדובר על דרך נוחה יותר, כדי לעקוב אחרי ההוצאות ולוודא שלא חורגים מהתקציב. כמו כן, ישנם אנשים שלא רשאים להחזיק בכרטיס אשראי עקב הגבלת חשבון למשל, לכן הם חייבים להשתמש במזומן. מסיבות אלו בדיוק, יש צורך בהצבה של כספומטים במגוון רחב של מקומות מרכזיים. זוהי דרך נוחה להוציא כסף, בכל זמן ובכל מקום. אך חשוב להבין כי מעבר לכספומטים של הבנקים, ישנם גם כספומטים פרטיים שניתן להציב בכל בית עסק. זוהי דרך מעולה למשוך למקום לקוחות חדשים, אשר יכולים להיכנס רק על מנת למשוך כסף, אך בפועל יבחרו לבצע קנייה על הדרך.

למה כדאי להציב כספומט בבית העסק?

כאמור, מדובר על דרך נוחה ויעילה למשוך לקוחות חדשים למקום. למעשה, הנתונים מראים כי עסקים שהציבו בהם כספומט, הצליחו להעלות את כמות המכירות ב- 20%. חשוב להבין כי העלייה התרחשה משתי סיבות עיקריות, הסיבה הראשונה נעוצה בתנועה הגוברת של הלקוחות ואילו הסיבה השנייה, קשורה לכמות המזומנים שלקוחות אלו הוציאו ועכשיו מוכנים לבזבז חלק מהם בעסק שלכם. מחקרים רבים מראים כי אדם שיש לו מזומן, ירגיש בנוח יותר להשתמש בו, מאשר אדם שצריך באופן יזום ללכת ולהוציא קודם כסף בנקודה מרוחקת, ורק לאחר מכן להגיע לבית העסק כדי לבצע את הקנייה. הרבה יותר נוח להוציא כסף במקום, ולבצע רכישה מיידית. 

לסיכום, היום ניתן למצוא יותר ויותר בעלי עסק שונים, הבוחרים להציב כספומט בחזית החנות שלהם. מדובר על מכולות, חנויות שונות, קיוסקים ועוד, אשר מעוניינים להגדיל את כמות הלקוחות ואת היקף המכירות שלהם.