קידום ביוטיוב – מתי אנחנו נקנה עוקבים ביוטיוב

תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם נכנסים לסרטון מסוים, ומגלים למי שהעלה את הסרטון, עשרה עוקבים. מה הסיכוי שאתם תחליטו להיות העוקב האחד עשרה שלו? מצד שני, תתארו לעצמכם סיטואציה אחרת, אם אתם נכנסים לסרטון ומגלים שיש למי שהעלה אותו, מיליון עוקבים. אז סביר להניח שזה ידבר אליכם יותר, נכון? 

זו אחת הסיבות מדוע אנשים רוכשים באתר https://tuber.co.il עוקבים ביוטיוב. על פניו זה אולי נשמע מוזר, הרי אנחנו רוצים שהעוקבים שלנו יהיו אמיתיים, אולי כאלה שבאמת באים אלינו ורוצים לראות את הסרטונים שלנו על אמת, ושאלה לא יהיו מספרים בלי שום דבר מאחוריהם. ובכן, זה לא תמיד עובד כך. 

באופן עקרוני, בשלב מסוים אנחנו כן נעבוד ונתבסס על כך שיהיו לנו עוקבים אמיתיים, גולשים שבאמת ייכנסו לעמוד שלנו ויחליטו להתחיל לעקוב אחרינו. אך אם אנחנו בתחילת הדרך, בשביל לקצר תהליכים ובשביל שנוכל להתחיל להתבסס, הרי שיהיה נכון מצידנו לרכוש עוקבים מתוך רשימות קיימות, כך אנחנו יוצרים נפח מסוים ובצורה כזו אנחנו יכולים למשוך עוד ועוד עוקבים. 

מתי נעשה את זה בפועל

בעיקרון, יש כמה אפשרויות:

ראשית, אם אנחנו אישי ציבור שרוצים למשוך תשומת לב, רוצים לייצר קהל סביבנו, סביר להניח שאז אנחנו נעדיף לרכוש עוקבים ולאחר מכן לעבוד בצורה ישירה. 

שנית, אם אנחנו מעוניינים לפרסם מוצר או שירות חדש. אז בשלב הראשון, מאחר ויהיה לנו קשה לקדם אותם בצורה רגילה, אז יהיה נכון לקנות עוקבים. כנ"ל גם לגבי שירים נניח, במידה ואנחנו לא מפורסמים מספיק. 

שלישית, כשאנחנו רוצים לייצר באז לגבי עניין מסוים. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות רכישת עוקבים, צפיות וכן באמצעות קניית לייקים ביוטיוב