תשואה גבוהה בהשקעות נדל"ן בפולין

בשנים האחרונות בוצעו רכישות של נכסי נדל"ן רבים בפולין (ראו דוגמאות בכתובת זו). אחת הסיבות המהותיות ביותר לכך היא העובדה שבעלי הנכסים החדשים נהנים מתשואה יפה כיוון שערך הנכס עולה בסביבות % 6.5 ואף למעלה מכך.

מדינה בתנופת כלכלית 

בפולין מבצעים נכון את כל הפעולות הנחוצות כדי לקדם את כלכלת המדינה. המדינה קיבלה החלטות חשובות ביותר ובעקבות כך, יש בה תעסוקה כמעט לכל דורש כיוון שחברות הייטק רבות פתחו סניפים במדינה והן מעסיקות בה אלפי עובדים. לכן שיעור האבטלה בפולין הוא מהנמוכים באירופה.

כאשר יש כלכלה יציבה, מחירי הנכסים עולים ולכן זוהי עסקה כדאית מאד, עבור מי שיש לו ממון ומחפש אפיקי השקעה בעלי תשואה גבוהה.

רכישת דירות בפולין 

האופציות האטרקטיביות קרצו לישראלים רבים ולכן חלק מהם קנו כמה נכסים. אפשר לרכוש דירות ישנות, לשפץ אותן באופן מקיף וכך ליהנות באופן מידי מעליה בערכו של הנכס הן למכירה והן להשכרה.

כמו כן, יש מבחר גדול מאד של דירות במגדלים רבי קומות אשר מוצעות למכירות. דירות קטנות או גדולות במיקומים מצוינים, בשכונות מובילות אשר בהן תושבים רבים מחפשים לשכור נכסים.

היתרון הגדול הוא שפולין נמצאת יחסית במרחק גיאוגרפי קצר מישראל ולכן המשקיעים ממריאים למדינה זו, רואים את ההתנהלות בה ואת הדירות המוצעות למכירה וכך קל להם הרבה יותר לקבל החלטה, קראו עד בנשא באתר lublininvest.

השכרת נכסים 

אחד השיקולים החשובים ביותר בעת רכישת הנכסים מעבר לתשואה, הוא הרצון להשכיר את הנכסים לאורך כל השנה. כאשר בוחרים נכס במקום מעולה, זה אכן מה שיקרה. אך אם בוחרים דירה במיקום מוצלח פחות הדבר עלול ליצור מצב שבו הנכס לא יהיה תמיד מושכר ולכן תיפגע ההכנסה הפאסיבית המתוכננת.